Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
Kim_S schreef: Meneer_S kent ze wel  :biggrin2:
Ik hoop dat hij verantwoordelijk is voor de muzikale opvoeding van jullie dochters. ::)

Kim, please. Doe Maar. De Bom. Zó jong kun je toch niet zijn...
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef:

Even terzijde: wat was Ernst Jansz toch een stuuuuuuuk!
Nu ben je me echt helemaal kwijt hoor  :biggrin2:
Anne in Duitsland schreef: Ik hoop dat hij verantwoordelijk is voor de muzikale opvoeding van jullie dochters. ::)

Kim, please. Doe Maar. De Bom. Zó jong kun je toch niet zijn...
Nou die arme kinders, Guns n' Roses, Metallica, Slayer... (En ze zingen gewoon al mee  :-X)

Vaag bekend. Geloof dat ik het nummer wel eens gehoord heb. In "het foute uur" of zo  ::)
Ja, ik ben echt zo jong  8)
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef: Nu ben je me echt helemaal kwijt hoor  :biggrin2:

Nou die arme kinders, Guns n' Roses, Metallica, Slayer... (En ze zingen gewoon al mee  :-X)

Vaag bekend. Geloof dat ik het nummer wel eens gehoord heb. In "het foute uur" of zo  ::)
Ja, ik ben echt zo jong  8)
Doe Maar, Nederlands beste ska-band en de eerste band met kritische teksten waar wij tieners ons iets bij konden voorstellen. De morele Awakening van mijn generatie.

En ja, Ernst Jansz was een stuk (al had ie wel scheve ondertanden, zie ik nu. :biggrin2:). En ik was niet eens een diehard fan!
Door Pluto
Anne in Duitsland schreef: Doe Maar, Nederlands beste ska-band en de eerste band met kritische teksten waar wij tieners ons iets bij konden voorstellen. De morele Awakening van mijn generatie.

En ja, Ernst Jansz was een stuk (al had ie wel scheve ondertanden, zie ik nu. :biggrin2:). En ik was niet eens een diehard fan!
Moet ik je een keertje voorstellen aan hem?
8) 8) 8) 8)
Door Anne in Zweden
Pluto schreef: Moet ik je een keertje voorstellen aan hem?
8) 8) 8) 8)
:dribble:

Hij is wel twintig jaar ouder dan ik, lees ik net. Dat was inderdaad wel vreemd in de Doe Maar-gektejaren: dat de bandleden veel ouder waren dan wij tieners.
Door Pluto
Anne in Duitsland schreef: :dribble:

Hij is wel twintig jaar ouder dan ik, lees ik net. Dat was inderdaad wel vreemd in de Doe Maar-gektejaren: dat de bandleden veel ouder waren dan wij tieners.

Hij woont al, sinds hun vertrek met Doe Maar uit Amsterdam, in Neerkant. Ik was voor onze oppas de perfecte smoes om als bakvis bij de repetities te staan. (Dat kind vind het zo leuk! Uhhuh! )
Zo heel af en toe kom il hem nog wel eens tegen en dan maken we nog altijd even een praatje.
Door Anne in Zweden
Pluto schreef: Hij woont al, sinds hun vertrek met Doe Maar uit Amsterdam, in Neerkant. Ik was voor onze oppas de perfecte smoes om als bakvis bij de repetities te staan. (Dat kind vind het zo leuk! Uhhuh! )
Zo heel af en toe kom il hem nog wel eens tegen en dan maken we nog altijd even een praatje.
Nou, ik laat me verrassen, de volgende keer dat ik kom koffiedrinkgen! :biggrin2: #mooirijpisnietlelijk
Door EliScooby
Anne in Duitsland schreef: :biggrin2:

Danke schön, bitte sehr. Mit nach nebst naechst samt bei seit von zu zuwider entgegen ausser aus (met dank aan Doe Maar. :biggrin2:)
De 3e toch?
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef: Què?
Naamvallen Frau Antje, naamvallen  ::)
Dat ik dat nou tegen je moet zeggen  :biggrin2:
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef: Naamvallen Frau Antje, naamvallen  ::)
Dat ik dat nou tegen je moet zeggen  :biggrin2:
O! Ja kijk, ik had geen vraag gesteld, dus ook niet op een antwoord gerekend! ;D

Ben er ook niet bij met m'n gedachten. Ben druk bezig te verzinnen wat ik tegen Ernst Jansz ga zeggen wanneer we gelijktijdig op de koffie komen bij Jeroen. :biggrin2:
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef: O! Ja kijk, ik had geen vraag gesteld, dus ook niet op een antwoord gerekend! ;D
Heerlijk hè, zo'n forum  :biggrin2:

Hey Anne, ken jij eigenlijk Charly Lownoise en Mental Theo dan?  :P
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef: Heerlijk hè, zo'n forum  :biggrin2:

Alleen al op grond van hun namen wil ik die geloof ik niet eens kennen. ::)

Ik ben nog van de generatie die kwaliteitsmuziek heeft leren waarderen, dank u beleefd.
Door koekje
Kim_S schreef: Heerlijk hè, zo'n forum  :biggrin2:

:o
Kim toch!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door