Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
Kim_S schreef: Was jij dat!?

Heb gezwaaid naar je toen ik naar de overkant reed. Heen en terug  :biggrin2:
Yup... Dat was ik  :biggrin2:

Maar uh... die stofwolk over de Afsluitdijk? Was jij dat?  ::)
Door Kaela
Zo, ik ben weer thuis. De familieomstandigheden kwamen te vervallen, omdat de chirurg een spoedgeval voor zijn kiezen kreeg. Tja, daar doe je niets aan, dus de patient mocht weer naar huis en afwachten tot hij weer aan de beurt is.

Oscar was blij dat ik weer thuis ben, maar ik denk dat ik iets uit te leggen heb als hij ruikt dat zijn aardsvijand in onze auto heeft gezeten  ::)
Door Kim_S
Ronald schreef: Yup... Dat was ik  :biggrin2:

Maar uh... die stofwolk over de Afsluitdijk? Was jij dat?  ::)
Nee dat was mijn Sales Manager  :biggrin2:
Ik zat in die grijze auto die eigenlijk zwart is (ssssttttt  :biggrin2:)
Door Mowgli
Belachelijk! Kwam mijn stiefschoonvader gisteravond met de 2 wasbeertjes bij de universiteitskliniek van de faculteit diergeneeskunde van de universiteit hier in Berlijn aan, werd hem doodleuk meegedeeld, dat ze niet voor de wasbeertjes konden doen en dat ze deze alleen konden laten inslapen  :-X  :-\
Hierop heeft hij ze weer meegenomen. Ze hadden daar niet eens het fatsoen om hem een adres van een wildopvang te geven. Ik heb hier echt geen goed woord voor over!
Deze heeft hij dan zelf via zijn gsm online opgezocht. Gelukkig was er die avond een lieve mevrouw van een "Gnadenhof" (een soort van rusthuis) uit Oranienburg aan de rand van de stad om daar iets op te halen. Zij is blijven wachten tot mijn stiefschoonvader met de wasbeertjes aankwam en heeft deze meteen van hem overgenomen. Ze zijn nu op de "Gnadenhof" en worden hier goed verzorgd. MIjn stiefschoonvader heeft de sponsoring van de beide wasbeertjes op zich genomen. Binnenkort staat er waarschijnlijk een trip naar de Gnadenhof in Oranienburg op het programma.

De dame heeft afgelopen nacht meteen een berichtje op de Facebookpagina van de Gnadenhof geplaatst:
Door Radja
Wat heb jij een meer dan fantastische,lieve,fijne stiefschoonvader! Hij heeft zijn mooie hart op de juiste plaats zitten!! En wat een aandoenlijk foto van die arme wasbeertjes,maar wat fijn dat ze bij een goede opvang zitten! Echt fantastisch!
Door hannabelgje
Gistermiddag even een kopje thee gaan drinken bij de corgifokker met het nestje pups. De pups doen het allemaal goed en ook mams is weer opgeknapt.
Vandaag ga ik hopelijk kijken bij een hondenschool. Ik wil weer met Zoë gaan trainen. Even kijken of het iets voor ons is en of ze Zoë in de les willen hebben. Nu nog afwachten of de lessen doorgaan met het warme weer.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door