Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fem fatale
Kai en Jet hebben hun eigen speeltjes geregeld.

Ze hebben een tijdje op de vensterbank in de zon gelegen, en dan komt hun haar in plukken los, en nu jagen ze op de plukken rondstuivend haar. Het is maar goed dat ik niet zo stofzuigerig ben, zou ik mijn arme katten een hoop plezier mee ontzeggen  ;)
Door calimero_a
Net de brandweer op bezoek gehad (ze kwamen met groot materieel) omdat ik een brandlucht rook. Ze konden niks vinden en zijn weer vertrokken. Maar ik ruik het nog steeds  :'( :'(

Vind dit echt dood- en doodeng  :-\
Door Ronald
calimero_a schreef: Net de brandweer op bezoek gehad (ze kwamen met groot materieel) omdat ik een brandlucht rook. Ze konden niks vinden en zijn weer vertrokken. Maar ik ruik het nog steeds  :'( :'(

Vind dit echt dood- en doodeng  :-\
Als de wind verkeerd staat, ruik je rook op kilometers afstand. Ik heb het hier ook regelmatig, en dan is er gewoon iemand in de buurt die de open haard weer eens aangestoken heeft...
Door calimero_a
Ronald schreef: Als de wind verkeerd staat, ruik je rook op kilometers afstand. Ik heb het hier ook regelmatig, en dan is er gewoon iemand in de buurt die de open haard weer eens aangestoken heeft...
helaas is de oorzaak bij ons in huis (de heren kwamen weer terug  :-X) Oude bedrading in de muren dus 1 van de stoppen eruit en morgen de stichting bellen en melden dat zij de brandweer moeten bellen. Ik slaap vast niet lekker vannacht  :'(
Door Nynke
calimero_a schreef: Er zit een nest hommels in onze muur. Nu zou ik dat normaliter geen ramp vinden (ik vind hommel leuk), maar het zit precies naast het raam van de babykamer. Heb er al een stuk of wat naar buiten gebonjourd want dochterlief graait er graag naar. Voorlopig raam maar dicht dus en morgen maar eens gaan rondbellen. Arme hommels  :'(
een hor voor het raam doen?? 

OT: Een heerlijk weekend gehad met Plien en Eddie en nu zo naar bed, want toch slaap tekort gekomen door gesnurk van echtgenoot >:(
Verder ook beetje in de tuin gerotzooid, 't ziet er weer  :thumbsupup: uit  :)
Door Kaela
Ik verveelde me en mocht even met meneer K zijn playstation spel spelen. Een heel serieus spel waarin je missies moet doen en een stoere cowboy bent. Ik heb zijn cowboy naar de kroeg gebracht en zoveel laten zuipen dat ie flauw viel  ;D Meneer K wist nog niet dat dat ook kon in het spelletje  ::)
Door -Saskia-
Kaela schreef: Ik verveelde me en mocht even met meneer K zijn playstation spel spelen. Een heel serieus spel waarin je missies moet doen en een stoere cowboy bent. Ik heb zijn cowboy naar de kroeg gebracht en zoveel laten zuipen dat ie flauw viel  ;D Meneer K wist nog niet dat dat ook kon in het spelletje  ::)
;D ;D ;D ;D LOL!!
Door connie63
Net weer thuis van een weekend rotterdam, na 2 weken weer lekker bij me vader geweest
Even op de markt een broek en een kort jasje gekocht
Alleen de trein terug was minder ik had alleen vanochtend bij me moeder gegeten
maar bij me vader hadden ze niks wat ik kon eten en ook op het station niet
En dan zal je net zien bijna een trein vol etende mensen grrr
Net thuis maar even wat gegeten
Door - pien -
calimero_a schreef: Er zit een nest hommels in onze muur. Nu zou ik dat normaliter geen ramp vinden (ik vind hommel leuk), maar het zit precies naast het raam van de babykamer. Heb er al een stuk of wat naar buiten gebonjourd want dochterlief graait er graag naar. Voorlopig raam maar dicht dus en morgen maar eens gaan rondbellen. Arme hommels  :'(
Jaren geleden had ik ook ineens een nest hommels in de tuin. En kleine kindertjes.
Mij werd toen aangeraden om het nest 's avonds als ze allemaal 'binnen' waren te (laten) verplaatsen zodat ze uit de buurt waren bij de kleintjes...
Jammer dat dat bij jou niet mogelijk is  :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door