Ze hebben een tijdje op de vensterbank in de zon gelegen, en dan komt hun haar in plukken los, en nu jagen ze op de plukken rondstuivend haar. Het is maar goed dat ik niet zo stofzuigerig ben, zou ik mijn arme katten een hoop plezier mee ontzeggen

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
calimero_a schreef: Net de brandweer op bezoek gehad (ze kwamen met groot materieel) omdat ik een brandlucht rook. Ze konden niks vinden en zijn weer vertrokken. Maar ik ruik het nog steedsAls de wind verkeerd staat, ruik je rook op kilometers afstand. Ik heb het hier ook regelmatig, en dan is er gewoon iemand in de buurt die de open haard weer eens aangestoken heeft...![]()
Vind dit echt dood- en doodeng![]()
Ronald schreef: Als de wind verkeerd staat, ruik je rook op kilometers afstand. Ik heb het hier ook regelmatig, en dan is er gewoon iemand in de buurt die de open haard weer eens aangestoken heeft...helaas is de oorzaak bij ons in huis (de heren kwamen weer terug
calimero_a schreef: Er zit een nest hommels in onze muur. Nu zou ik dat normaliter geen ramp vinden (ik vind hommel leuk), maar het zit precies naast het raam van de babykamer. Heb er al een stuk of wat naar buiten gebonjourd want dochterlief graait er graag naar. Voorlopig raam maar dicht dus en morgen maar eens gaan rondbellen. Arme hommelseen hor voor het raam doen??![]()
Kaela schreef: Ik verveelde me en mocht even met meneer K zijn playstation spel spelen. Een heel serieus spel waarin je missies moet doen en een stoere cowboy bent. Ik heb zijn cowboy naar de kroeg gebracht en zoveel laten zuipen dat ie flauw vielMeneer K wist nog niet dat dat ook kon in het spelletje
![]()
calimero_a schreef: Moet nog wel 1 werkend stopcontact hebben voor het aquarium, maar verder is zo'n beetje alles uit (wifi van de buren jeejen je vriezer?)
calimero_a schreef: Er zit een nest hommels in onze muur. Nu zou ik dat normaliter geen ramp vinden (ik vind hommel leuk), maar het zit precies naast het raam van de babykamer. Heb er al een stuk of wat naar buiten gebonjourd want dochterlief graait er graag naar. Voorlopig raam maar dicht dus en morgen maar eens gaan rondbellen. Arme hommelsJaren geleden had ik ook ineens een nest hommels in de tuin. En kleine kindertjes.![]()