Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nynke
Gisteren was het voor mijn moestuin een geweldige dag  8)

Voor ons niet  :'( :'( :'( :'( 

Nu moet ik op zoek naar een mooie urn, bij het crematorium zag ik maar 1 mooie maar die heeft Pezzo al  :'( :'(
Iemand suggesties ? 

Vanmorgen gewerkt, met Mayla naar de DA geweest, 4 tandjes moeten eruit, morgen dus weer terug. Vanmiddag een lange rit, straks eerst maar de asperges schillen die we vanavond eten.
Door Pauline
Ik heb, 10 dagen voordag ik 50 word, toch weer een wijze les geleerd.... ::) :-X

Glasmozaïek moet je NOOIT invoegen met je blote handen. Dat kost je een paar ongelofelijk pijnlijke, smerige, gehavende handen c.q. vingers. Het ziet er echt niet meer uit en zeer....... :-X
Door Riek
Pauline schreef: Ik heb, 10 dagen voordag ik 50 word, toch weer een wijze les geleerd.... ::) :-X

Glasmozaïek moet je NOOIT invoegen met je blote handen. Dat kost je een paar ongelofelijk pijnlijke, smerige, gehavende handen c.q. vingers. Het ziet er echt niet meer uit en zeer....... :-X
Niet zo heel slim hè?  ::)

Zo heb ik vorige week de lampen van mijn auto laten branden toen ik een uurtje moest wachten op mijn zoon :-[ :-[
Hoe stom kun je zijn!!!
Ik rij al 31 jaar, heb nog nooit de wegenwacht nodig gehad. Tot dan.
Die man heeft echt gedacht dat ik een stom wijf was, had zelfs een haakwerkje bij  8)
Door eelke
Ik ben geloof ik best tevreden :)
Vanmiddag hebben we cursus, op je team en zelfontwikkeling gericht, en daarna mogen we, vanwege dag van de medewerker, met zijn allen uit eten! Jum!!

Verder komen vanavond mijn nieuwe bier grondstoffen binnen. Ipv zo'n saai kant en klaar blik heb ik nu vanuit een recept zelf alle ingrediënten samen gesteld. Wel nog met poeder mout, want voor echte mout moet ik eerst nog een grotere kookpan (30 liter...) een schroot apparaat, een filter en kook thermometer aanschaffen. Maar dit is ook met echte hop enzo dus wel een stapje echter. Zelf uitgezocht moet een witbiertje worden, en dan heb ik ook nog maar een pakket gekocht waar alles al los in zit en dat wordt een honingbiertje.

Vrijdag brouwen dus  8)

Verder heb ik een tof klaprozenjurkje gekocht voor op de bruiloft volgende week. Moet er alleen nog schoenen bij en ik heb alle winkels in de binnenstad al gehad  :-\  ik zoek rode, groene of lichtblauwe pumps maar da's blijkbaar heel raar ofzo  >:(
Door Nynke
Mayla heeft nu 4 melktandjes minder en ik ben bekaf. Zit nu snel te eten en moet eigenlijk wel de vaatwasser leegruimen ed maar zodra ik ga staan wil Mayla ook mee.
Ik moet zo wel werken, maar dan komt de buuf oppassen.
Allemachtig, ik wilde dat het volgende week was.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door