Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Borke schreef: Welke slik je en hoeveel?Van de tuinen de magnesium 250 mg en van de vitamin store de mega multi.
Cathy schreef:[/b] Klopt helemaal , alleen ik heb er nooit geen last van gehad . Krijg nu 1000 mg per dag binnenZie nu pas de reacties op mijn vraag, had wel de notificatie aanstaan volgens mijmaar dat is niet enkel .
Lil schreef:Ik ben begonnen met de schussler celzouten nr. 7 magnesium phosphoricum en volgens mij werkt het goed.Dat is alleen magnesium of zit er ook D6 bij in? Wat vindt jij de meerwaarde t.o.v. "gewone" magnesium? ( ben ook nog steeds zoekende)
millyckk schreef:Dat is alleen magnesium of zit er ook D6 bij in? Wat vindt jij de meerwaarde t.o.v. "gewone" magnesium? ( ben ook nog steeds zoekende)Dit is eigenlijk heel ander systeem. Vaak werken supplementen bij mij slecht. Celzouten heten zo omdat het lijkt op de stoffen die in je cellen zitten. En voor het eerst lijkt mijn lichaam iets met de stoffen te kunnen. Het is dus niet vergelijkbaar met magnesium nemen. Op internet is veel te vinden over schussler celzouten.
Doranto schreef:Ik heb dit topic niet helemaal doorgelezen, maar is hier ook iemand die magnesiumolie gebruikt? Via de huid zou het beter opneembaar zijn...Ik heb het gebruikt. In het begin was ik er erg blij mee, maar na een paar weken reageerde mijn huid er heftig op. Het brandde en jeukte. Nu durf ik het niet meer te gebruiken. Vorige week heb ik wel weer magnesium gekocht voor in bad. Ik zal met een heel lage dosering beginnen.
Lida. S schreef:Ik heb het gebruikt. In het begin was ik er erg blij mee, maar na een paar weken reageerde mijn huid er heftig op. Het brandde en jeukte. Nu durf ik het niet meer te gebruiken. Vorige week heb ik wel weer magnesium gekocht voor in bad. Ik zal met een heel lage dosering beginnen.Wat jammer. Dit was waar ik ook bang voor ben met mijn huid.
Lil schreef:Wat jammer. Dit was waar ik ook bang voor ben met mijn huid.Ik had het niet verwacht, dus misschien was het mijn eigen schuld en ben ik te royaal geweest met de olie. Ik ga het tzt wel weer gebruiken, maar niet iedere dag en dan ook in kleine dosering. Toen ik het net gebruikte had ik er erg veel baat bij. De klachten die ik later kreeg waren ook snel weer over. Er is dus geen echte reden om (voorzichtig aan) niet weer te beginnen
Lida. S schreef:Ik had het niet verwacht, dus misschien was het mijn eigen schuld en ben ik te royaal geweest met de olie. Ik ga het tzt wel weer gebruiken, maar niet iedere dag en dan ook in kleine dosering. Toen ik het net gebruikte had ik er erg veel baat bij. De klachten die ik later kreeg waren ook snel weer over. Er is dus geen echte reden om (voorzichtig aan) niet weer te beginnenDat klinkt positief!