Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Radja
Kaela schreef:Hij had vanmiddag weer een dipje, maar lijkt nu weer oke. Ik zal zooooo blij zijn als morgenavond achter de rug is!

Papegaaienspullen zijn binnen, ik verheug me al helemaal op het weekend, dan ga ik de kooi er mee inrichten.

Afbeelding

Oh ja, dit was het ding dat ik nodig had ;D

Afbeelding

Wow dat is een mooie tak! Vinden ze die nieuwe spullen direct leuk of moeten ze net als CoCo er eerst een aantal dagen aan wennen?
Door Kaela
Radja schreef:Wow dat is een mooie tak! Vinden ze die nieuwe spullen direct leuk of moeten ze net als CoCo er eerst een aantal dagen aan wennen?
Die was helemaal niet duur. Lijkt me leuke pootjestraining.

Kaela vindt sommige dingen direct super leuk, zoals de pinata. Ook al is dit een modelletje dat we nog niet eerder gehad hebben. Andere dingen vindt ze eng en dat gaat later meestal over in stom.
Charlie moet eeeeeeeeeeuwig wennen en dan in ene keer is het zijn lievelings speeltje/stok/schommel/enz. En dan duurt het weer eeeeeeeeeeuwen voordat je hem aan iets anders gewend krijgt.

Hij moet 14 januari mee in het reiskooitje...Dat is niet echt eeuwig he ::) Ik moet maar eens even heel goed mijn best gaan doen denk ik!
Door eelke
Oeeehh das dom want de hoofdprijs valt toch pas na middernacht!!!?

Ontbijten met een appelbegneit van de lidl. Ha, lekker. Zo eerst met Nijn naar de dokter voor controle, en dan de hort op met de guppen.
Door -Annemarie-
Zo, laatste lange ronde van dit jaar in het bos gewandeld, dat ging prima. Met muziek en carbid op de achtergrond. :biggrin2:

Gisteren al een gezellig oud-en nieuw feestje bij de buren gehad, vanavond met z'n tweetjes. Nog even een leuke film uitzoeken om te kijken.
Lekkere hapjes, drankje en natuurlijk bubbels bij.

Fijne avond allemaal! :)
Door dinky89
Zo, eerste oud en nieuw thuis in de 7 jaar dat ik hier woon :D Dinky was tijdens knallen overdag altijd al stoïcijns en ligt nu ook rustig te slapen op de bank. Denk dat ze tegen 12 uur even wegkruipt onder haar stoel. Eens zien hoe groot het vreugdevuur voor de deur nou is :-)

Mezelf vanmiddag getrakteerd op nespresso machine, was er nu over uit dat ik geen nieuwe senseo meer wilde. Recent is hij stuk gegaan na vele jaren trouwe dienst :-( was nog eentje van 2e generatie dus meer dan 10 jaar oud :'(

Ook op de valreep nog oudejaarslot gekocht en klein flesje echte champagne :D
Door Kaio
In sittard gaat het al een paar uur tekeer.
Ik snap het niet helemaal tegen detijd dat het jaarwisselingis is het wel weer op of heeft iedereen er genoeg van ::)
Die rommel was toch om het nieuwe jaar in te luiden? Ik denk dat ik het niet snap :biggrin2:

Goede nieuws - of Maci is rexalter geworden of dover ( wat af en toe past tijdens wandelingen)
Slechte nieuws- Fozzy is nu plaatsvervangend zeer ongerust. @ warme voetjes. Goed hij maakt gelukkig ook de keuze om ons op te zoeken :)
Door EliScooby
Radja schreef:Wij zijn heerlijk met ons 2tjs nog steeds top 2000 aan het kijken/luisteren en hard meezingen,heerlijk!!
Het was weer een mooie editie he? Ik heb nu de Helden van de Top2000 maar aangezet.
Door hannabelgje
Hier net iets voor de herrie de radio hard aangezet. Zoë en Fleur reageerden niet op het vuurwerk, maar de heren waren bang. Vlug snoepjes uit gaan delen en daarna hun eten ook zo gegeven en nu is iedereen weer redelijk kalm. Het neemt hier ook alweer af gelukkig. Alleen Wasabi is nog een beetje ongelukkig.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door