Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Neally
Kaio schreef: Wat een weertje

En he bah toch, dat wandelen in onze "achtertuin"  >:(

En met Fozzy ook al gewandeld in een ander deel van onze achtertuin, daar verbouwen ze asperges, aardbeien, blauwe bessen, en ze hebben ook een winkeltje zodat je al die produkten vers kunt kopen, he bah toch, verse asperges en aardbeien

:biggrin2: :dribble:

:D :D :D :D :D
Genoeglijk.....in alle rust. Snuffeldesnuf... :smitten:
Door eelke
Zo, na een heel weekend met 11 mensen in een huisje, en gisteren een hele dag met 4 op stap naar het bevrijdingsfestival, is het nu wel weer erg rustig zo thuis. Toch ook best weer een soort van gek om met niemand te overleggen, wat gaan we doen, kan ik ff helpen, etc etc. Zit nu een beetje doelloos op de bank mezelf te vervelen, maar wil toch ook niet te veel gaan doen, want heb mezelf vandaag op mijn werk van 3 tot 10 helemaal volgepland zonder pauze. Dat was niet zo handig bedacht na zulke drukke dagen  ::)

Wel fijn om weer bij mijn gupjes te zijn. Al hebben die het ook erg leuk gehad, Joep deed niet eens echt blij toen we thuis kwamen, die ging gewoon op de bank liggen.
Door kira
Genieten. Genieten. Genieten. Zitten heerlijk op vakantie in Duitsland. Prachtig weer. Leuke mensen.  Goed gescoord met de bingo, leuke hondenworkshop gehad. De honden vermaken zich meer dan opperbest en wij ook. Straks een speurles met de kleine beer. T wordt waarschijnlijk ook gefilmd voor televisie. Want er lopen al de hele week mensen met camera's rond.
Dus ben benieuwd wat ze er van maakt. Wat wil een mens nog meer...tja... T enige dat de tijd niet zo snel gaat, want eigenlijk nog genoeg te doen..
Gelukkig staan de volgende vakanties alweer geboekt....
Door -Annemarie-
Nynke schreef: Ik herinner me meneer Annemarie nog vaag en dat is een leukerd!!

Ot: Central park onveilig gemaakt, Bloomingdales ingewerkt, wat een kakkineuze zooi! $ 285,- voor een overhemd, tssssss....
Verder geweldige filmpjes en foto's van Mayla's oppas gekregen, kan niet wachten tot we thuis zijn!!!!
;D ;D ;D 
Dat vind ik nou ook.  :smitten:  8)

Kijken, kijken niet kopen dus in Bloomingdales.  :biggrin2:  Geniet van je vakantie!  :-*
Door dinky89
hannabelgje schreef: Vanavond op visite bij een corgi fokker die meer info wil over barf tijdens dracht en zoogtijd. Haar teefje is nu een week of vijf drachtig.
Veel plezier!
Door Kaela
Lekker gewerkt vandaag. Er staan leuke ontwikkelingen op stapel.

Net een balletje opgegooid bij de dierenarts om te gaan oefenen op de rontgentafel. We hebben het idee dat Oscar toch slechter wordt en ik wil graag een foto van het zijaanzicht laten maken. En hij kan heel mooi op commando op zijn zij liggen, maar op de rontgentafel durft hij niet. Dus wil ik gaan oefenen en dan zien we wel wanneer we een kiekje kunnen maken.
Door Pauline
Gisteren is Joris me achter een vos aangegaan..... Gelukkig hooguit 200 meter en toen kwam hij terug, maar ik schrok behoorlijk. Een vos!!! Gewoon 500 meter buiten de woonwijk, het beestje liep een meter voor Joeps buggy langs. Het is dat Joep niet uit zijn buggy springen kan, anders had die er ook nog wel achteraan gewild.
Door Pauline
Schijnt heel veel voor te komen, heb ik me laten vertellen, vossen in woonwijken. Eddie wist me trouwens te vertellen dat de vos richting zijn hol ging. Daar mag Joris dus niet in de buurt komen. Vorig jaar had ze 3 jongen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door