Maxi's 3-tal schreef: Ik denk dat ook steeds en ik ben nog wel een Leidenaar.Je woont al weer veel te lang in Divvunter, das duuluk!![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Maxi's 3-tal schreef: Ik denk dat ook steeds en ik ben nog wel een Leidenaar.Je woont al weer veel te lang in Divvunter, das duuluk!![]()
Anne in Duitsland schreef: Je woont al weer veel te lang in Divvunter, das duuluk!![]()
Kim_S schreef: Tssss. En dat terwijl ze heus wel back-up modjes hadden kunnen regelenPrecies!![]()
Borke schreef: Precies!He dat hadden we nog niet gehad, en reltopic!
Ik ben zeker te laat om hier nog een klacht over in te dienen?![]()
Borke schreef: Precies!Sorry, klachten konden tot 17.00 uur worden ingediend.
Ik ben zeker te laat om hier nog een klacht over in te dienen?![]()
Martine-Tom schreef:Ik heb een stoomreiniger en Hylos woont op bijzonder acceptabele afstand
Barfplaats staat voor niks he
Zou je dat meubel met een stoomreiniger schoon kunnen maken en zo ja welke zou het beste zijn? 8)
Maxi's 3-tal schreef: Sorry, klachten konden tot 17.00 uur worden ingediend.Nee hoor, ik kan ook na 17.00 uur klagen - echt wel![]()
Kaela schreef: Ik heb een stoomreiniger en Hylos woont op bijzonder acceptabele afstandKijk een testpanel!![]()
Anne in Duitsland schreef: Je woont al weer veel te lang in Divvunter, das duuluk!Demter![]()
Borke schreef: Nee hoor, ik kan ook na 17.00 uur klagen - echt welTuurlijk kan dat, we nemen ze alleen niet in behandeling.![]()
![]()
![]()
Kaela schreef: Ik heb een stoomreiniger en Hylos woont op bijzonder acceptabele afstandHaha![]()
Maxi's 3-tal schreef: Tuurlijk kan dat, we nemen ze alleen niet in behandeling.Dat is werk weigeren en roept om disciplinaire maatregelen!![]()
Borke schreef: Dat is werk weigeren en roept om disciplinaire maatregelen!Dat kreeg ze al lang niet meer
Je loon opschorten bijvoorbeeld![]()
Borke schreef: Dat is werk weigeren en roept om disciplinaire maatregelen!Gelukkig, ik dacht dat je met echt strenge maatregelen ging komen.
Je loon opschorten bijvoorbeeld![]()