En nu ga ik heel saai naar mijn bedje. Ik hoor vannacht of morgen wel wat het geworden is. Ik hoop geen penalty's, dan zijn morgen al mijn collega's brak

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nynke schreef: Slaap lekker wijffie !!ik kijk ook maar mag al om 5.15u de deur uit!
Ik ga, geheel tegen mijn principes in, een stukje voetbal kijken vanavondMorgen moet ik al om 7.30 weg, dus het zal zeker niet de hele wedstrijd worden.
Pluto schreef: ik kijk ook maar mag al om 5.15u de deur uit!Maar jij zit daarna met je luie r**t op kantoor terwijl ik het drukke stadsverkeer van Rotjeknor heelhuids moet doorstaan
Borke schreef: Prachtig boeket Pauline!Nou zeker!!!
Wat is het toch een lieverd, jouw rots in de branding 8)
Nynke schreef: Slaap lekker wijffie !!
Pauline schreef: Slaap lekker Karin.Merci! Wat een prachtige bloemen Plien! En wat hebben jij en Eddie toch een prachtige liefde samen.
Nynke schreef: Ben na de eerste helft naar bed gegaan, wat een saaie pot !!Nu zou ik graag zeggen dat dat niet zo is, maar dan lieg ik. Je hebt gelijk lieverd, maar ik ben vooral kritisch in mijn eigen huis! Enne... als jullie daarin gebivakkeerd hebben vind ik het altijd keurig netjes terug.![]()
Nu dus fris en fruitig op
Drukke werkochtend te gaan en als ik thuis kom een beetje opruimen want Plien is zo kritisch
![]()
![]()
![]()