Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Zo beide vriendinnetjes zijn bedankt voor de goede zorgen voor de dieren tijdens onze vakantie. En ik heb alweer sleutels gekregen om voor de konijnen te mogen zorgen.

En nu ga ik heel saai naar mijn bedje. Ik hoor vannacht of morgen wel wat het geworden is. Ik hoop geen penalty's, dan zijn morgen al mijn collega's brak  :P
Door Nynke
Slaap lekker wijffie !! 

Ik ga, geheel tegen mijn principes in, een stukje  voetbal kijken vanavond :coolsmiley:  Morgen moet ik al om 7.30 weg, dus het zal zeker niet de hele wedstrijd worden.
Door Pauline
Slaap lekker Karin.

Ik blijf op, niet om te kijken, maar Eddie kijkt wel, dus houd ik hem gezelschap. Hoop voor hem dat het snel duidelijk is wie er gaat winnen, want morgenochtend om half vijf gaat zijn wekker weer. En morgenmiddag gaan we weer naar Capelle a/d IJssel om aansluitend bij Nynke van een heerlijk diner te genieten.

Heb trouwens zo'n prachtig boeket van Eddie gekregen!!! Zo gaaf dat iemand je smaak zo goed kent.  :-*

Afbeelding
Door Pluto
Nynke schreef: Slaap lekker wijffie !! 

Ik ga, geheel tegen mijn principes in, een stukje  voetbal kijken vanavond :coolsmiley:  Morgen moet ik al om 7.30 weg, dus het zal zeker niet de hele wedstrijd worden.
ik kijk ook maar mag al om 5.15u de deur uit!
Door Nynke
Pluto schreef: ik kijk ook maar mag al om 5.15u de deur uit!
Maar jij zit daarna met je luie r**t op kantoor terwijl ik het drukke stadsverkeer van Rotjeknor heelhuids moet doorstaan  :P :P :P
Door Kaela
Nynke schreef: Slaap lekker wijffie !! 
Pauline schreef: Slaap lekker Karin.
Merci! Wat een prachtige bloemen Plien! En wat hebben jij en Eddie toch een prachtige liefde samen.

Aangezien ik niet wakker ben geworden van herrie vannacht, wist ik al dat NL eruit ligt. Penalty's en verliezen...Dat wordt een lang dagje op het werk  ::)

Edit: volgens mij is Oscar in zijn dromen een of andere dikke IPO training aan het doen. Hij klinkt heul gevaarlijk en fanatiek! GGGGRRRRRR!
Laatst gewijzigd door Kaela op do 10 jul 2014, 07:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Kim_S
Oh Pauline wat een prachtige bloemen! Wat is Eddie toch een schat!

OT: alweer wakker nadat ik toch het voetballen maar heb afgekeken. Over een uurtje dochter wegbrengen, dan taart maken (o jee o jee) en nog eens door mijn huis heen met stofzuiger, dweil en emmertje sop, en dan komt strakjes de family.

Vandaag is het alweer 5 jaar geleden dat mijn lieve oma overleed  :(. God wat mis ik haar nog vreselijk!  :'(
Door Nynke
Ben na de eerste helft naar bed gegaan, wat een saaie pot !!  :-X :-X  Nu dus fris en fruitig op  :P Drukke werkochtend te gaan en als ik thuis kom een beetje opruimen want Plien is zo kritisch  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door TMG1961
Heb 2 van de 3 weddenschappen gewonnen, en dat als complete voetbal leek. Kennis van me is een complete voetbal gek, heeft voor het wk verlof opgenomen en heeft de afgelopen weken alleen maar voor de tv gezeten en voetbal gekeken. Hij begon al gelijk dat we wereldkampioen werden en ik zei voor de gein wedden van niet en wedden dat het Duitsland wordt? Dat wilde ie wel en we hebben dus 3 weddenschappen afgesloten voor elk 1 eurocent  :biggrin2:

weddenschap 1: Nederland haalt de finale niet...gewonnen
weddenschap 2: Duitsland haalt de finale..gewonnen
weddenschap 3: Duitsland wordt wereldkampioen..loopt nog
Door Pauline
Nynke schreef: Ben na de eerste helft naar bed gegaan, wat een saaie pot !!  :-X :-X  Nu dus fris en fruitig op  :P Drukke werkochtend te gaan en als ik thuis kom een beetje opruimen want Plien is zo kritisch :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Nu zou ik graag zeggen dat dat niet zo is, maar dan lieg ik. Je hebt gelijk lieverd, maar ik ben vooral kritisch in mijn eigen huis! Enne... als jullie daarin gebivakkeerd hebben vind ik het altijd keurig netjes terug.  :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door