Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Doezengek
EllenL schreef: Zweten denk ik nog niet over na, heb nog niet genoeg geld over om een trampoline te kopen vind ik, lol, dan maar niet zweten en gewoon wat fanatieker met Angel wandelen...

Maar is er naast mij nog iemand anders die al 3 dagen eerder wil beginnen met de 3 daagse? Ik heb de dinsdag van de detox een klant en dat heb ik liever niet op dag 2 namelijk, want ik weet hoe ik me dan voel, helemaal als je bedenkt hoeveel slechte dingen ik de laatste tijd gegeten heb...
Ga eerst maar eens 17 januari beginnen. Als ik nl 3 dagen eerder ga beginnen dan zit ik nog met een verjaardag en een etentje. Lijkt mij niet zo handig. Wil hem misschien als het goed gast achter die 5 dagen aanplakken.

Hannah heb jij daar ook eventueel een bestandje van?? Zo ja wil je mij die dan toesturen??
Door hannabelgje
Ik deed met je mee hoor ellen.
Denk erom dat we de 13 de beginnen met de vijfdaagse, niet de 17de.
Doezengek ik zal je gewoon heel mijn jason zooitje mailen. ;) welke juicer is het geworden?
Door Deesje
Ik plak er ook wel wat dagen aan vast, ben nu al begonnen met alleen nog maar sappen en smoothies (maar dus wel nog een groene pudding of chocomousse s avonds en 2 stuks fruit per dag) dat hou ik zo vol de komende dagen tot aan de detox.. Dus ik doe graag mee met een verlenging :-)

En een dagje sauna tussendoor is ook ideaal voor het detoxen (zweten), qua beging probeer ik lekker veel kilometers te maken en veel buiten te zijn, ook met het watervasten dat ik aan het eind door is dat heerlijk
Door Kim_S
hannabelgje schreef: Goh wat is duur. Ik vind de 5 daagse goed meevallen, vooral als je bij de lidl ofzo inkoopt. Ik ga zo veel mogelijk biologisch doen en dan wordt het wel wat duurder.
Tsja, duur is momenteel bijna alles.  :-\
Maar ik ga kijken of het te doen is en dan kan ik hopelijk toch meedoen!
Door Doezengek
hannabelgje schreef:
Denk erom dat we de 13 de beginnen met de vijfdaagse, niet de 17de.
Doezengek ik zal je gewoon heel mijn jason zooitje mailen. ;) welke juicer is het geworden?
Oeps de 13de....heb de 14de verjaardag help!!?
Het is toch de philips HR 1861/20 geworden. Ga morgenvroeg al mijn overschot aan appels er maar eens doorheen jagen.....

Als het goed is heb je mijn mailadres  :D dus stuur maar door het hele zooitje
Laatst gewijzigd door Doezengek op vr 03 jan 2014, 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Deesje
groene pudding is van wisselende samenstelling maar dus dikker dan de drinksmoothie... ik doe vaak een soort appelmoesvariant

Appelmoes 1:
- 2 appels (elstar)
- 1 banaan
- flink wat spinazie of winterpostelein
- 1 el honing
- kaneel
- lijnzaad naar wens (3 el)
- chiazaad (1 el)
- evt hennepzaad of hennepzaadolie

alles samen blenderen en je hebt een flinke portie pudding (doe ik dus vaak als avondeten)

Appelmoes 2/3: als afwisseling is hij ook erg lekker met druif of mango erbij

de chocomousse is een bekend recept (natuurlijk ook weer in wisselende samenstelling)
en zo maak ik ook nog wel eens een soepje (ik vind tomaat en champignon erg lekker, heb echter geen shoyu saus meer dus dan krijg ik hem niet meer zo lekker)

Maar zo bouw ik af van vast naar vloeibaar met een tussenstap met wel nog heel veel blender-voedsel, dus wel nog veel vezels (ff schoonmaken die darmen) en dan door naar helemaal vloeibaar en dan naar helemaal water (en kokoswater)
Door Deesje
Doezengek schreef: Oeps de 13de....heb de 14de verjaardag help!!?
Het is toch de philips HR 1861/20 geworden. Ga morgenvroeg al mijn overschot aan appels er maar eens doorheen jagen.....

Als het goed is heb je mijn mailadres  :D dus stuur maar door het hele zooitje
gewoon iedereen lekker vertellen dat je gaat detoxen, sapjes mee naar verjaardag (met iets reserve zodat je als je in de verleiding komt een extra sapje hebt).. werkt echt goed, levert leuke verhalen en discussies en het helpt je door je detox omdat mensen interesse tonen, met je meeleven (en vaak levert het een beetje 'druk' dat mensen je in de gaten houden en dus extra motivatie om het goed te doen  ;))
Door Deesje
hannabelgje schreef: Bedankt deesje, ga ik eens proberen.  Allrs dus gewoon in de blender zonder extra vocht? Geen idee of mijn blender dat grappig gaat vinden. :-\
eerst even de banaan en eventueel mango en spinazie samen doen en dan als je al een papje hebt de appel erbij zou goed moeten gaan
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door