Martine-Tom schreef: Ik gok nee.Ik vind geurkaarsen vaak zo nep ruiken ofzo. En daarmee smerig en muf ofzo.
Ik vind het eerder op geurkaars dan wierook lijken.
En of je er kanker van krijgt...als je daar bang voor bent gewoon niet doen, simpel.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Martine-Tom schreef: Ik gok nee.Ik vind geurkaarsen vaak zo nep ruiken ofzo. En daarmee smerig en muf ofzo.
Ik vind het eerder op geurkaars dan wierook lijken.
En of je er kanker van krijgt...als je daar bang voor bent gewoon niet doen, simpel.
Lonaa schreef: Ik vind geurkaarsen vaak zo nep ruiken ofzo. En daarmee smerig en muf ofzo.Ik vind geurmelts ruiken naar een soort pure vorm van geurkaars, mss omdat je niet de was zelf laat branden ofzo?
Pauline schreef: Ik krijg hoofdpijn van geurkaarsen, maar niet van deze waxmelts. Waarbij ik weer moet zeggen dat dat alleen geldt voor de "frisse" geuren.Ik vind geurkaarsen nooit "fris" maar altijd zwaar. Vind het denk ik wel de moeite waard om s te proberen.
Martine-Tom schreef: Ik vind geurmelts ruiken naar een soort pure vorm van geurkaars, mss omdat je niet de was zelf laat branden ofzo?Moeite van het proberen waar dan.
Ik vind het wel lekker en fris![]()
Lonaa schreef: Moeite van het proberen waar dan.Ja! Ik was ook wat sceptisch maar kreeg er vorige week een aantal en vind het heerlijk!![]()
Lonaa schreef: Ik vind geurkaarsen nooit "fris" maar altijd zwaar. Vind het denk ik wel de moeite waard om s te proberen.Dit is echt fris! En dan kies ik uit deze categorie:
Pauline schreef: Dit is echt fris! En dan kies ik uit deze categorie:Ik had ze gezien, staan lekkere geurtjes tussen.
http://www.puresoap.nl/c-1380276/fresh/
Pauline schreef: En de cupjes doe ik doormidden, ik gebruik steeds maar de helft en dat is echt voldoende hoor.O ja... ? ???![]()
Pauline schreef: En de cupjes doe ik doormidden, ik gebruik steeds maar de helft en dat is echt voldoende hoor.Herfst
En nu aan het wachten totdat ze de herfst/winter/kerstmis geurtjes klaar heeft!![]()
![]()
![]()
K&D schreef: O ja... ? ???Us bint zuunig!
![]()