Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lonaa
Martine-Tom schreef: Ik gok nee.
Ik vind het eerder op geurkaars dan wierook lijken.

En of je er kanker van krijgt...als je daar bang voor bent gewoon niet doen, simpel.
Ik vind geurkaarsen vaak zo nep ruiken ofzo. En daarmee smerig en muf ofzo.
Door K&D
Ik vind het lekkerder dan wierook. Dat is veel intenser alhoewel ik de wierookstokjes van Moeders Gouden Geuren wel heel lekker vind. De niet natuurlijke wierook vind ik stinken.
Dit verbrand niet he, het zijn de etherische oliën die verdampen omdat de was smelt.
Door Martine-Tom
Lonaa schreef: Ik vind geurkaarsen vaak zo nep ruiken ofzo. En daarmee smerig en muf ofzo.
Ik vind geurmelts ruiken naar een soort pure vorm van geurkaars, mss omdat je niet de was zelf laat branden ofzo?
Ik vind het wel lekker en fris  :)
Door Lonaa
Pauline schreef: Ik krijg hoofdpijn van geurkaarsen, maar niet van deze waxmelts. Waarbij ik weer moet zeggen dat dat alleen geldt voor de "frisse" geuren.
Ik vind geurkaarsen nooit "fris" maar altijd zwaar. Vind het denk ik wel de moeite waard om s te proberen.
Door Lonaa
Martine-Tom schreef: Ik vind geurmelts ruiken naar een soort pure vorm van geurkaars, mss omdat je niet de was zelf laat branden ofzo?
Ik vind het wel lekker en fris  :)
Moeite van het proberen waar dan.  :D
Door Lonaa
Pauline schreef: En de cupjes doe ik doormidden, ik gebruik steeds maar de helft en dat is echt voldoende hoor.  :-*

En nu aan het wachten totdat ze de herfst/winter/kerstmis geurtjes klaar heeft!  :D :D :D
Herfst :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door