Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Maxi's 3-tal schreef: Ik ga voor het eerst van mijn leven asperges koken. :biggrin2:
Heb ze met de pasen voor het eerst gegeten bij Michiel's ouders, ach, je bent nooit te oud zal ik maar zeggen. ::)

Heb ze jaren verkocht, maar mijn moeder luste ze niet en mijn ex ook niet, dus ik at ze nooit.
Asperge's zijn zo lekker. Lekker zelfgemaakt sausje erbij, ham en een zachtgekookt ei, yummie. Ik ben voor!
Door eelke
startouw schreef: asperges, witte neem ik aan  , ons limburgs goud  :) , jammie  :D
we maken het geregeld hier .
Nee ons brabants goud! Brabantse wal asperges  :D

Heb ze net ook weer op. Met gebakken aardappeltjes en een biologisch runderworstje.
Door koekje
eelke schreef: Nee ons brabants goud! Brabantse wal asperges  :D

Heb ze net ook weer op. Met gebakken aardappeltjes en een biologisch runderworstje.
Ja! Ik eet ook alleen lokaal geteelde sperries, want die zijn het lekkerst. Welke boer gaan jullie ze meestal halen?
Al die jaren in A'dam heb ik dus geen asperge gegeten, want die ze daar hadden, kwamen niet van hier.

Ik at bruinebonenschotel en kiwi als toetje.
Door eelke
koekje schreef: Ja! Ik eet ook alleen lokaal geteelde sperries, want die zijn het lekkerst. Welke boer gaan jullie ze meestal halen?
Al die jaren in A'dam heb ik dus geen asperge gegeten, want die ze daar hadden, kwamen niet van hier.

Ik at bruinebonenschotel en kiwi als toetje.
Overal en nergens, net waar ik dan ben :) zowat in elke boerenstraat zijn ze nu wel te koop.
Straks lekker weer stink-pies  ;D
Gegrillde gestreepte aubergine van Willem en Drees. Nu ook bij onze C1000.  :)
Ik heb ze al omgedoopt tot Ed en Willem (bever) want Willem en Drees ga ik nooit onthouden.  ::) ;D

Hoe dan ook, het was weer genoeg aubergine voor mij. Oh, met gebakken kippenlevertjes/sjalotjes bij.
Door Angelique
Maxi's 3-tal schreef: Ik ga voor het eerst van mijn leven asperges koken. :biggrin2:
Heb ze met de pasen voor het eerst gegeten bij Michiel's ouders, ach, je bent nooit te oud zal ik maar zeggen. ::)

Heb ze jaren verkocht, maar mijn moeder luste ze niet en mijn ex ook niet, dus ik at ze nooit.
Komt goed, ik kan het ook  :biggrin2:  Alleen die sauce Hollandaise...drama  :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door