Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
Mijn zus en haar man hebben ons uit eten genomen in een pannenkoekenhuis: een pannenkoek met geitenkaas, honing, prei, mais en ham en de rest van mijn Schatzi: pannenkoek met shoarma en knofooksaus. Toe had ik warme appeltaart met ijs en slagroom.
Door Angelique
Lizzy schreef: Alleen pasta? Verder niks? Gatver :-X
Nee tuurljk niet. Had alleen geen zin om de hele ingredientlijst erbij te zetten. Maar goed...met olijfolie, knoflook, uien, paprika (rood) champignons, groentebouillonblokje, chilipoeder, kaas, brocoli, kalkoenreepjes.
Door Lizzy
Angelique schreef: Nee tuurljk niet. Had alleen geen zin om de hele ingredientlijst erbij te zetten. Maar goed...met olijfolie, knoflook, uien, paprika (rood) champignons, groentebouillonblokje, chilipoeder, kaas, brocoli, kalkoenreepjes.
Goed zo braaf :P :biggrin2:

Klinkt lekker! Behalve die kalkoen dan he. Maar zonder kalkoen lijkt het me ook lekker!
Door Angelique
Lizzy schreef: Goed zo braaf :P :biggrin2:

Klinkt lekker! Behalve die kalkoen dan he. Maar zonder kalkoen lijkt het me ook lekker!
Ik heb aan tafel wel eens gedacht...waar is de kalkoen...oh wacht, nog in de koelkast. Smaakte prima  :biggrin2:
Door Lizzy
Angelique schreef: Ik heb aan tafel wel eens gedacht...waar is de kalkoen...oh wacht, nog in de koelkast. Smaakte prima  :biggrin2:
Eigenlijk ben jij deep down gewoon een vegetarier :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door