Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gelukkig is het bij ons bij 1 aanval gebleven! Ik wist direct wat het was, heb het als kind ook gehad. Maar nu hij dus weer verkouden is ben ik er wel huiverig voor dat het weer gaat gebeuren. Bij mij en nu bij Fedde ook helpt het direct om buiten in de kou te zitten, in warme dekens. Ik ging met mijn vader dan altijd sterretjes kijken, en zet die 'traditie' nu maar voort helaas... Fedde was er zelf helemaal in paniek van, dat vond ik het ergste.
mijn oudste heeft vaak kroep aanvallen gehad als kleintje,wij kregen de tip van zijn kinderarts om in de badkamer te gaan zitten met de hete douche aan. door de warmte en de damp trekt de aanval weg.
wij hebben heel wat nachten op de wc gezeten met een blaffend kind.en maar boekjes lezen,steeds de zelfde omdat ze krom trokken van al dat vocht  :D
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH mag ik hier ff een vreugdedansje komen doen?????
Zoals jullie weten ben ik zwanger van ons 4de kindje, beetje onverwacht, maar zeer welkom.
Dus volgend jaar word ons gezinnetje groter.
MAAR ik kreeg net telefoon dat niet alleen ons kindje er bij komt, maar dat er een heleboel kindjes zullen bijkomen!
Ik mag starten als onthaalmama na mijn bevalling volgende zomer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh ik was zo beginnen twijfelen aan mezelf omdat ik maar niets hoorde, ik was o bang voor een negatieve reactie over de honden enz.
Maar vandaag kreeg ik dan eindelijk na een week van stress, slecht slapen, twijfelen, piekeren het verlossende telefoontje.

Dus nu nog even wachten op het verslag voor de veiligheidcoordinator zodat ik weet wat er nog moet veranderen in huis.
Beginnen schilderen dat dat zo snel mogelijk in orde is.en dan op zoek naar heel veel babyspullen, bedjes extra park, slaapmatras voor park,....
*danst ff rond*
Door sella
Leuk Tamara.

@Sonja en Sieglinde, ik vertaalde pinkes oid als pintjes en daardoor alcohol.
Maar nuchter is het een nog enger verhaal. Hoop dat ze toch eens achter het oor krabben of deze persoon nog achter het stuur mag.

Wat naar dat je man zoveel pijn heeft. Hij zal wel helemaal bont en blauw zijn.
Ik neem aan dat hij al iets van arnica of traumeel gebruikt?
Nog een paar nachtjes en dan gaan we op onze eerste vakantie met uk erbij! Lekker naar Texel met de hele bups, alle 4 de honden ook mee. En maar een aanhanger achter de auto, want dat gaat natuurlijk allemaal niet meer passen  :D. En eerste echte burgerlijke family vakantie dus  :P, niks geen tropische oorden meer. Maar hoe leuk ik het ook vind, heb gisteren wel tegen vriendlief gezegt dat we volgend jaar weer gaan vliegen naar de zon heb ik zo bedacht. Ik denk dat ik Fedde daar tegen die tijd dan wel groot genoeg voor vind, net 2. Maar eerst gaan we Texel maar eens onveilig maken. Heerlijk, even weg! Eindelijk!

Nog een leuke foto van mijn 13 maanden oude aapje. Op de pony natuurlijk... Na de winter - als hij het dan nog zo leuk vindt - gaan we toch maar eens zoetjes aan kijken voor een leuk kinderpony'tje....
Afbeelding
2 vind ik persoonlijk nog te jong om te vliegen :s zeker als je richting echt warme landen gaat.

Hier zal het volgend jaar geen vakantie worden.
Gezien mijn zwangerschap en start met een nieuwe job heb ik besloten van geen vakantie te plannen deze zomer.
Gaan we gewoon in het weekend wat leuks doen met de kindjes.
in 2016 zullen we waarschijnlijk weer op vakantie gaan, naar waar is nog de vraag.
Zweden is heel goed in de smaak gevallen dit jaar, maar ver :s
Oostenrijk is ook super, maar de campings zijn daar pokkeduur, dus moet ik ff luisteren voor een hotel waar de hondjes binnen mogen.
We zien wel :)

Donderdag al een 1ste gesprek om een kindje op te vangen voor volgend jaar.
Vind het super spannend, zeker omdat de dienst nog niet had laten weten of ze al effectief mensen mocht doorverwijzen voor een gesprek.
Alles staat hier nog in grondlaag en moet dus nog flink aan de slag met verf, maar ja de mensen moeten dan maar hun fantasie gebruiken en de kleur op de muur denken ;)
Ja het zal wel een wat verdere vliegreis moeten worden, papa kan nooit vrij in de zomer dus een tripje binnen Europa daar hebben we niets aan qua mooi weer. Ik heb de Antillen hoog op mijn verlanglijstje, lijkt me ideaal omdat ze ook gewoon Nederlands spreken, mocht er dan wat zijn.
Ik denk dat je vooral moet letten op de temperaturen.
Voor die kleintjes zijn echt hoge temperaturen niet aangenaam.
Mijn schoonmoeder heeft me ooit uitgescholden voor Bitch omdat ik mijn kinderen niet mee wilde laten gaan naar Tunesië in volle zomer...
Dat jaar zijn ze dan maar met de auto naar oostenrijk gegaan met Eneas en Éowynn.
Nu de laatste 2 jaar mogen ze met de vlieger mee.
Maar turkije - tunesie dat vond ik onverantwoord met zo'n 2 pagadders.

Nu als je naar de herfst toe gaat is het misschien wel een stuk aangenamer?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door