Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door orinake
Jantina schreef: Mwah ik niet ben ik bang, het zet niet door. Helaas pindakaas!
idem hier....

Jantina gaan we voor maandag?
vind ik wel een leuke dag, dat wil zeggen dat ik tegen het weekend weer thuis ben :)
en dat ik mijn 2 ander pagadders nog een paar dagen bij me kan hebben voor ze naar Djerba vertrekken.
Door sella
Waarom is dit geen mooie babybuik?
Voor een hoogzwangere zie je er toch heel puik uit, dat je je niet zo heel fris en fruitig voelt is een ander verhaal.
Ik vindt je een mooie hoogzwangere.
Door Jantina
Prachtige buik! Maar 8 kg erbij? Weegschaal in zkhs liet 90,5 zien, echt 20 kg erbij dus.... En ik heb nog nooit zo gezond gegeten en snoep niks meer... Veel buik en veel vocht hoop ik? En laten we voor maandag gaan, mooie planning.
Door orinake
Jantina schreef: Prachtige buik! Maar 8 kg erbij? Weegschaal in zkhs liet 90,5 zien, echt 20 kg erbij dus.... En ik heb nog nooit zo gezond gegeten en snoep niks meer... Veel buik en veel vocht hoop ik? En laten we voor maandag gaan, mooie planning.
jeps maar 8kg bij deze keer, waarvan en deel dus mijn olifantenpootjes zijn.
Dus op zich mag ik niet klagen.
Maar ja door men "standaard" overgewicht zal ik het maar noemen lijkt het voor vele mensen gewoon alsof ik nu moddervet ben.
Door Jantina
*Marga* schreef: Jeetje maar 8 kilo dat valt mee .

En ik heb al vaak gehoord die meer dan 20 kilo aankwamen na een paar dagen na de geboorte er alweer alles afwas.
Ik hoop het maar! Ach eigenlijk is dat het laatste waar ik me zorgen om maak hoor. Ik hoop straks weer lekker met de hondjes te wandelen en alleen maar door mn normale dingen weer te kunnen doen zal ik al af gaan vallen! Lig nu 75% vd tijd plat.
Door Nadia
Hebben jullie ook zo'n last van misselijkheid gehad? Ik kan geen zinnig woord zeggen of krijg al kokhalsneigingen. Ben zo duf als een konijn.. En heb constant kippenvel op mijn hele lijf..
Door orinake
Nadia schreef: Hebben jullie ook zo'n last van misselijkheid gehad? Ik kan geen zinnig woord zeggen of krijg al kokhalsneigingen. Ben zo duf als een konijn.. En heb constant kippenvel op mijn hele lijf..
Even doorbijten, in de meeste gevallen gaat dit over rond week 12 :)
Echter last van maagzuur kan je altijd wel hebben en de laatste weken zeker.
Maar daarvoor helft een glas ijskoude melk soms wel wat :)
Door Jantina
Nadia schreef: Hebben jullie ook zo'n last van misselijkheid gehad? Ik kan geen zinnig woord zeggen of krijg al kokhalsneigingen. Ben zo duf als een konijn.. En heb constant kippenvel op mijn hele lijf..
Heb veel gehad maar dat dan weer niet, ook geen echt last van maagzuur ofzo. Wel had en heb ik dat sommige voedingsmiddelen me tegen staan, broccoli bijvoorbeeld, het gevoel van die roosjes in mijn mond maakt wel dat ik kokhalsneigingen krijg. In het begin kon ik wel snel honger krijgen en dan daar misselijk van worden, bijv. Niet genoeg eten mee naar t werk en dan misselijk vd honger als ik thuis was. Wat bij mij dan super hielp en wat je ook gewoon mag hebben is twee smelttabletjes okugest.
Dat zou ik zeker proberen! Hopelijk gaat het bij jou volgens het boekje en zijn deze kwaaltjes na de 3 maanden verdwenen!
Door orinake
Nadia schreef: Koude melk gaat niet goed :( als ik nog niet misselijk was word ik het dan wel.
naar de misselijkheid - maaglast toe: GEEN motilium gebruiken. Primperan mag wel. (Al hielp dat hier geen steek :s)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door