Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Cathelijn schreef: za 26 mar 2022, 11:11 Het begon bij mij ook met keelpijn de eerste paar dagen :(
Nu heb ik dus corona, van mijn vader gekregen. Hij is net 79 geworden en is er vrij vlot doorheen gekomen. Mam heeft het nu ook. Er is wel een voordeel: mam en ik kunnen gewoon knuffelen nu en pap doet mijn boodschappen en neemt Ilan mee voor een langere wandeling ::)
Verder geen voordelen :-X
Ik had de uitslag dezelfde avond nog, was rond 11 uur getest. Ik had trouwens ook een positieve zelftest nadat ik het staafje ook in mijn keel had gedaan.
Oh lekker dan :-\ . Ben je erg ziek?

Ik had dat stokkie ook wel in mijn keel gestoken. Dus daarom denk ik ook eigenlijk dat ik geen corona heb. Maar ja, dan heb ik een ander virus dat aanvoelt of je een bak met schuurpapier en spijkers hebt opgegeten....

Mijn moeder gaat iets beter. Ze had weer een beetje trek. Zin in witlof, wat ze dan niet in huis heeft, dus Leo gaat boodschapjes voor haar doen.
Door Cathelijn
Lizzy schreef: za 26 mar 2022, 12:34 Oh lekker dan :-\ . Ben je erg ziek?

Ik had dat stokkie ook wel in mijn keel gestoken. Dus daarom denk ik ook eigenlijk dat ik geen corona heb. Maar ja, dan heb ik een ander virus dat aanvoelt of je een bak met schuurpapier en spijkers hebt opgegeten....

Mijn moeder gaat iets beter. Ze had weer een beetje trek. Zin in witlof, wat ze dan niet in huis heeft, dus Leo gaat boodschapjes voor haar doen.
Het valt mee, maar ik had het liever overgeslagen.
Fijn dat jullie mam zich iets beter voelt!
Ik hoop voor je dat je negatief bent, en dat je keel weer zijdezacht gaat voelen.
Volgens mijn ma (zij heeft zich op 4 grote labo's in ons land) is er bij de griep testen momenteel ook een positiviteit van 25%.
Die van corona ook zoiets.
En zij doen blijkbaar ook enkel nog combi-testen, geen covid alleen.
Door dinky89
pearlsofpassion schreef: za 26 mar 2022, 13:54 Volgens mijn ma (zij heeft zich op 4 grote labo's in ons land) is er bij de griep testen momenteel ook een positiviteit van 25%.
Die van corona ook zoiets.
En zij doen blijkbaar ook enkel nog combi-testen, geen covid alleen.
Ik weet natuurlijk niet hoe de percentages in Nederland liggen maar las vorige week wel dat er al twee weken officieel een griepepidemie is in Nederland.
Door sam28
Fijn dat je moeder alleen nog als een schorre kraai klinkt maar zich verder redelijk goed voelt! En dat jouw test negatief is!

Ik heb gister eiwitpoeder gekocht en magnesiumpillen in de hoop dat mijn spieren weer leuk mee gaan doen en de vermoeidheid verdwijnt ;)
Door Lizzy
Ik voel me best brak maar ik had met deze klachten liever wel een coronaatje achter de rug gehad eigenlijk. Had ik ook een herstelbewijs willen hebben, aangezien ik Duitsland niet in mag met mijn Janssen + modernabooster ::)
Door Ronald
Nou, Corona heeft mijn huis gevonden. Zoonlief heeft het. En hij is best wel ziek.
Dat wordt pannekoeken bakken en onder de deur door schuiven.

Ik heb geen last. Hoef ook niet in quarantaine of isolatie (nieuwe regels of zo); ben wel gebeld door de GGD in het kader van contactonderzoek.

Voor alle zekerheid een zelftest gedaan (zoonlief is plm. 5 dagen geleden besmet geraakt, in een hele groep). De zelftest was nog negatief dus wat mij betreft is het zo klaar.
Door Lizzy
Ronald schreef: zo 27 mar 2022, 16:37 Nou, Corona heeft mijn huis gevonden. Zoonlief heeft het. En hij is best wel ziek.
Dat wordt pannekoeken bakken en onder de deur door schuiven.

Ik heb geen last. Hoef ook niet in quarantaine of isolatie (nieuwe regels of zo); ben wel gebeld door de GGD in het kader van contactonderzoek.

Voor alle zekerheid een zelftest gedaan (zoonlief is plm. 5 dagen geleden besmet geraakt, in een hele groep). De zelftest was nog negatief dus wat mij betreft is het zo klaar.
Shit zeg.... Wat onwijs rot voor hem :-\ . Ik hoop dat hij snel opknapt. En jij het niet krijgt :-*
Door Lizzy
Djeena schreef: ma 28 mar 2022, 09:08 Sterkte Ronald! Gaat het met jou alweer wat beter Lizzy?
:-* , ja, vannacht dankzij geweldige keeltabletjes (troep hoor, maar goed) geen keelpijn gehad. Dat was wel ff lekker. Ben nog steeds erg benauwd en loop veel te hoesten maar verder gaat het wel.

Ik liep vanmorgen in de AH (weer boodschapjes doen voor mams) en ik zweer je, er liepen wel 10 mensen uitgebreid te hoesten. Gewoon lekker in de rondte, niks even in een zakdoek of ellenboog ::) . Ik vind mensen echt zoooo onnozel. Misschien ben ik een trut hoor, maar ik zet dan voor een ander gewoon ff een mondmasker voor m'n harses (hoefde gelukkig in de super niet te hoesten). Hoeft een ander niet te doen hee, maar hoest ff niet in het wilde weg zeg ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door