Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
Veel beterschap voor je moeder Lizzy! Ik hoop dat jullie niet ziek worden.

Mijn TL lijkt het licht gezien te hebben. Volgende week ga ik 2 uurtjes proberen op maandag. Ik ga ook de bedrijfsarts bellen en vragen of er een programma is voor post covid klachten. Ik heb echt niet zoveel gedaan vandaag maar ben zo vreselijk moe en heb best last van mijn benen.
Door Ronald
Beterschap voor je moeder, Lizzy.

Sam, fijn dat je teamleider een beetje het licht heeft gezien. Ik hoop dat je je tot die 2 uur in eerste instantie kunt beperken. En onthoud: nee is nee. En ho is stop.
Door sam28
Zeker. Ik keer zo weer om als het niet gaat. ;) Ik heb wel het licht gezien, door de aanvaring met de TL maar zeker ook mede door de linkjes te lezen van Siberienne waarin staat dat de kans op long covid groter is als je te snel weer door drukt. Ik wil graag alles weer kunnen maar ik wil ook graag dat dit geen maandenlange toestand word waarbij de vraag is of het nog weer goed komt.
Beterschap voor je moeder Lizzy, hopelijk knapt ze vlug op. En ik hoop ook dat jullie vrij blijven.

Wij hebben het inmiddels ook gehad, eerst Jao, die is weer helemaal opgeknapt en een week later ik. Nog moe en twee gekneusde ribben door het hoesten en niezen (dat gebeurt al snel), maar gelukkig verder ok. Wij hebben geen test gedaan, maar gezien de klachten zijn we er vanuit gegaan en zijn we in qarantaine gebleven die tijd.
Door Lizzy
pike schreef: za 26 mar 2022, 09:41 Sterkte met je moeder Lizzy, hopelijk herstelt ze weer snel. En hopelijk krijg jij het niet ook alsnog :-*
Ik voel me zonder corona al belazerd genoeg eigenlijk :-[ . Ben daarnet toch een PCR test laten doen. Slaat misschien nergens op hoor maar gewoon even voor de zekerheid. Vind het echt zo raar, ben samen met mijn moeder alleen zaterdag op pad geweest, we zijn beide woensdag ziek geworden (dinsdag al een beetje beh), zij erg ik alleen keelpijn, zij test positief en ik negatief.
Jij hebt misschien iets anders en je moeder 2 dingen tegelijk.
Weet je de ct waarden van je moeder haar test? Of was het een zelftest (dat is zowiezo actieve besmetting).

Wij waren voor en na corona ook zieker dan tijdens... Er gaan gewoon echt nog veel andere dingen rond en die zijn na 2 jaar lockdown ook gewoon heviger.
Door Siberienne
Lizzy schreef: za 26 mar 2022, 09:45 Ik voel me zonder corona al belazerd genoeg eigenlijk :-[ . Ben daarnet toch een PCR test laten doen. Slaat misschien nergens op hoor maar gewoon even voor de zekerheid. Vind het echt zo raar, ben samen met mijn moeder alleen zaterdag op pad geweest, we zijn beide woensdag ziek geworden (dinsdag al een beetje beh), zij erg ik alleen keelpijn, zij test positief en ik negatief.
Wij hebben de ervaring dat mensen soms heel laat positief testen met de zelftest, soms pas 5-6 dagen na begin van de klachten en dat de PCR eerder positief is. Sinds Omikron meerdere van dat soort gevallen gehad. Reden waarom wij steeds nog zeggen voor onze medewerkers met klachten dat ze een PCR test moeten laten doen bij een neg zelftest.
Door Lizzy
MillyMol schreef: za 26 mar 2022, 10:46 Er heerst momenteel ook een griepgolf, dus dat kun je ook hebben.

Beterschap voor je moeder en jou!
Dank je!

Griep geloof ik niet. Dan ben je zieker. En de incubatietijd klopt volgens mij ook niet...?
Door Lizzy
Siberienne schreef: za 26 mar 2022, 10:50 Wij hebben de ervaring dat mensen soms heel laat positief testen met de zelftest, soms pas 5-6 dagen na begin van de klachten en dat de PCR eerder positief is. Sinds Omikron meerdere van dat soort gevallen gehad. Reden waarom wij steeds nog zeggen voor onze medewerkers met klachten dat ze een PCR test moeten laten doen bij een neg zelftest.
Oh echt? Dat wist ik niet! Nou over 48 (plus) uur weten we meer.
Door Cathelijn
Het begon bij mij ook met keelpijn de eerste paar dagen :(
Nu heb ik dus corona, van mijn vader gekregen. Hij is net 79 geworden en is er vrij vlot doorheen gekomen. Mam heeft het nu ook. Er is wel een voordeel: mam en ik kunnen gewoon knuffelen nu en pap doet mijn boodschappen en neemt Ilan mee voor een langere wandeling ::)
Verder geen voordelen :-X
Ik had de uitslag dezelfde avond nog, was rond 11 uur getest. Ik had trouwens ook een positieve zelftest nadat ik het staafje ook in mijn keel had gedaan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door