Ach Lizzy, wat een ellende. Beterschap voor je moeder, ik hoop dat ze snel weer opknapt.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pike schreef: ↑za 26 mar 2022, 09:41 Sterkte met je moeder Lizzy, hopelijk herstelt ze weer snel. En hopelijk krijg jij het niet ook alsnogIk voel me zonder corona al belazerd genoeg eigenlijk![]()
Lizzy schreef: ↑za 26 mar 2022, 09:45 Ik voel me zonder corona al belazerd genoeg eigenlijkWij hebben de ervaring dat mensen soms heel laat positief testen met de zelftest, soms pas 5-6 dagen na begin van de klachten en dat de PCR eerder positief is. Sinds Omikron meerdere van dat soort gevallen gehad. Reden waarom wij steeds nog zeggen voor onze medewerkers met klachten dat ze een PCR test moeten laten doen bij een neg zelftest.. Ben daarnet toch een PCR test laten doen. Slaat misschien nergens op hoor maar gewoon even voor de zekerheid. Vind het echt zo raar, ben samen met mijn moeder alleen zaterdag op pad geweest, we zijn beide woensdag ziek geworden (dinsdag al een beetje beh), zij erg ik alleen keelpijn, zij test positief en ik negatief.
Siberienne schreef: ↑za 26 mar 2022, 10:50 Wij hebben de ervaring dat mensen soms heel laat positief testen met de zelftest, soms pas 5-6 dagen na begin van de klachten en dat de PCR eerder positief is. Sinds Omikron meerdere van dat soort gevallen gehad. Reden waarom wij steeds nog zeggen voor onze medewerkers met klachten dat ze een PCR test moeten laten doen bij een neg zelftest.Oh echt? Dat wist ik niet! Nou over 48 (plus) uur weten we meer.