Tibbies schreef:Sam, ben je positief getest ?Mega positief. Ik hang op de bank, te ziek om iets te doen. Gelukkig niet energieloos maar vooral overal pijn, hoofdpijn en episch verkouden.
Beterschap.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Tibbies schreef:Sam, ben je positief getest ?Mega positief. Ik hang op de bank, te ziek om iets te doen. Gelukkig niet energieloos maar vooral overal pijn, hoofdpijn en episch verkouden.
Beterschap.
hannabelgje schreef:Hier flink verkouden maar negatief getest.Fijn dat je negatief bent Hanna!
Ronald schreef:Heel veel sterkte en vooral beterschap.Thnx! Ook voor de virtuele knuffel.
Helpt bellen met A niet? Of word je dan juist extra getriggerd? Misschien met iemand anders dan?
Lizzy schreef: ↑vr 11 mar 2022, 07:59 Jeetje Eelke, blij dat je op aan het knappen bent maar pfft, dit is pittig zeg! Valt me echt tegen zoals jij en Sam het meemaken! Mijn broer en zijn vrouw zijn 1 dag niet lekker geweest.... Haar vader daar in tegen is weer dood ziek geweest. Maar zijn vrouw heeft weer 3 keer geniest. Toch bizar, hoe verschillend mensen reageren op het virus? Zouden jullie misschien een combinatie van virussen op hebben gelopen..?Ik vind dat echt niet zo raar; dat geldt voor heel veel virussen wel, ook bij influenza varieert het van 1x niezen tot in het ziekenhuis belanden. Bij bv EBV (Pfeiffer) is het ook een variatie tussen niks en maanden ziek en moe. Er is best veel biologische variatie in de mensheid…