Anneloog schreef: ↑za 11 jul 2020, 21:42 Had vanmiddag quesedillas gemaakt en die waren zo lekker en ik had veel vulling over dat we het ook als avond eten hebben gegeten. Tortilla insmeren met roomkaas, daar 2 plakjes kaas op, daarop plankje pancetta. Dan had ik groenten ( ui, paprika kastanje champignons en wat kersen tomaatjes gebakken en ik had roerei gemaakt met bieslook zout peper en gerookt paprika poeder. Dit doorelkaar husselen en op Tortilla leggen. Daarop een Tortilla ingesmeerd met roomkaas e 2 plakjes kaas. Dan om en om rustig bakken in droge anti aanbak pan. Heerlijk. Maak ze ook wel eens met tonijn en ui en kaas.Dat ziet er lekker uit!
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Siberienne schreef:ItaliaansMiddenOosterse rijst
Ja, een lekker fris zomer gerecht en makkelijk te maken. Blijft erin. Was alleen de oregano vergeten. En ik kon de komijn niet vinden dus baharat mix gepakt

Anneloog schreef:Druk in en om het huis aan het klussen. Dus voor 2 dagen grote pan Italiaanse maaltijdsoep alla minestrone met torteloni gevuld met ricotta en spinazie erdoor gemaakt.Wat een heerlijke soep lijkt me dat!
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Wij hadden gister raapsteelstamppot met gebakken scholletje.
Vanavond broccoli met aardappel en een gehaktballetje.