Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Het is nog steeds heel wisselend per persoon he.
M'n schoonbroer (36) en m'n stiefschoonvader van 75 jaar zijn er ook niet ziek van.

Ik wilde vooral aanstippen dat nu Corona niet meer onze maatschappij in zijn greep heeft, en duidelijk minder virulent is, veel mensen verwachten dat je er plots niet meer ziek van wordt. En dat is natuurlijk niet zo. Het is niet zo zwart wit.
Er worden nog steeds mensen doodziek van, alleen niet meer zo veel en gemiddeld genomen minder ernstig.
Door eelke
Nee, zit zeker verschil tussen. En als het klopt dat de booster na 10 weken aardig is uitgewerkt kan dat bij mij ook nog wel meespelen, in had in mei mijn 2e AZ en in december mijn booster.

Van opknappen is nog geen sprake. Als ik zit dan gaat het best prima, maar zodra ik iets doe raak ik ontzettend benauwd.
Door Ronald
eelke schreef: za 05 mar 2022, 12:12 Nee, zit zeker verschil tussen. En als het klopt dat de booster na 10 weken aardig is uitgewerkt kan dat bij mij ook nog wel meespelen, in had in mei mijn 2e AZ en in december mijn booster.

Van opknappen is nog geen sprake. Als ik zit dan gaat het best prima, maar zodra ik iets doe raak ik ontzettend benauwd.
Denk maar goed om jezelf. En vooral niet te vroeg weer aan de slag willen. Het heeft duidelijk tijd nodig.

Beterschap!
Door eelke
Ja, liever zonder smaak en benauwdheid, dan met hoor.
Als het maar weer een keer goed komt dan.

Ruiken gaat ook niet helemaal meer zoals t moet.

Best grappig nog om alles te testen.
Door sam28
Ik hoor ook bij de positieve club. Volgens mijn zelftest dan wel.

Gisteravond ben ik naar prille liefde gereisd en tijdens (of miss vlak daarvoor) voelde ik me steeds beroerder. Een kuchje een vreemde kriebel in mijn keel. A had nog een zelftest liggen dus die gedaan. Positief dus. :o :o :o Daarna heb ik het steenkoud gehad terwijl ik het altijd te heet heb.
Vannacht wel oke geslapen en vanochtend ziek gemeld. Omdat ik toch naast het ziekenhuis sliep bij A kon ik daar een PCR test doen. Wel zo fijn want dan mag ik zelf de stokjes bedienen in mijn neus en de laatste keer bij de GGD was zo verschrikkelijk naar dat ik me echt aangerand heb gevoeld. En ja, ik weet hoe zo'n groot woord dat is. ;)

Ik ben met een FFP2 masker die ik ook op de IC gedragen heb in de trein naar huis gereisd. Ik moest wel want ik moet poezen eten geven en mijn fiets stond op het station. Vond dat wel een ding maar bedacht me dat als ik niet besmet raak door Covid patienten door deze FFP2 dan zal niemand in de trein het van mij krijgen als ik het neurotisch op houd tot aan dat ik buiten ben.

Fietsen was een uitdaging tegen de wind in. Mijn keel is gezwollen en pijnlijk en na het fietsen zat er een rare druk in mijn longen en branden een beetje. Nu doet alles me zeer en heb ik 38gr. Ik heb nooit 38gr.
:-[ :-[
Hopelijk knap ik snel wat op. Ik maak me ook wel zorgen om het mentale stuk van alleen zitten in isolatie. :'( Gelukkig was A erg lief vanochtend toen ik in janken uitbarstte en het me verschrikkelijk aan vloog.
Door eelke
sam28 schreef: di 08 mar 2022, 12:07 Ik hoor ook bij de positieve club. Volgens mijn zelftest dan wel.

Gisteravond ben ik naar prille liefde gereisd en tijdens (of miss vlak daarvoor) voelde ik me steeds beroerder. Een kuchje een vreemde kriebel in mijn keel. A had nog een zelftest liggen dus die gedaan. Positief dus. :o :o :o Daarna heb ik het steenkoud gehad terwijl ik het altijd te heet heb.
Vannacht wel oke geslapen en vanochtend ziek gemeld. Omdat ik toch naast het ziekenhuis sliep bij A kon ik daar een PCR test doen. Wel zo fijn want dan mag ik zelf de stokjes bedienen in mijn neus en de laatste keer bij de GGD was zo verschrikkelijk naar dat ik me echt aangerand heb gevoeld. En ja, ik weet hoe zo'n groot woord dat is. ;)

Ik ben met een FFP2 masker die ik ook op de IC gedragen heb in de trein naar huis gereisd. Ik moest wel want ik moet poezen eten geven en mijn fiets stond op het station. Vond dat wel een ding maar bedacht me dat als ik niet besmet raak door Covid patienten door deze FFP2 dan zal niemand in de trein het van mij krijgen als ik het neurotisch op houd tot aan dat ik buiten ben.

Fietsen was een uitdaging tegen de wind in. Mijn keel is gezwollen en pijnlijk en na het fietsen zat er een rare druk in mijn longen en branden een beetje. Nu doet alles me zeer en heb ik 38gr. Ik heb nooit 38gr.
Hopelijk knap ik snel wat op. Ik maak me ook wel zorgen om het mentale stuk van alleen zitten in isolatie. :'( Gelukkig was A erg lief vanochtend toen ik in janken uitbarstte en het me verschrikkelijk aan vloog.
Ja dat is ook wel een ding. Ik moet wel zeggen; de dagen gaan voorbij. Ze lijken allemaal hetzelfde dus het is haast '1 dag' onderbroken met wat dutjes. Ben ook wel mijn oriëntatie in dag en tijd kwijt. Heb ook niet echt door ofzo dat ik hier alweer 6 dagen zit, lijkt toch een soort waas, vooral omdat er gewoon niets gebeurd.
sam28 schreef: di 08 mar 2022, 12:07 Ik hoor ook bij de positieve club. Volgens mijn zelftest dan wel.

Ik duim hard dat je gauw opknapt :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door