Gister zelfgemaakte pizza...
Vanavond sticky drumsticks uit de oven, broccoli (met of zonder sausje, denk zonder, volgens mij hebben we niet genoeg saus) en een gepofte aardappel......
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anneloog schreef:Vandaag eens wat anders met witte asperges, een bladerdeeg plaattaart met witte asperges ham en room/ei en bieslook plus wat andere kruiderij. Zeer geslaagd en voor herhaling vatbaar
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
pike schreef: ↑di 28 apr 2020, 21:30Stad? Niet gewoon bij de boer? Waar woon jij ook alweer?![]()
![]()
wat ziet dat er lekker uit zeg!
Ik kan hier nog geen asperges krijgen![]()
De plaatstelijke supermarkt heeft ze niet en ik had vandaag mijn hoop op de marktkraam gezet maar die was er niet. En ik wil niet naar de stad nu..
pike schreef:Ik heb de luxe dat hier in de buurt nu de onder andere restaurant leverancier ( smink) ook particulieren bezorgd. Vanaf 25 euro gratis aan huis. En echt niet alles kan ik krijgen. En sommige producten zijn wat duurder maar echt kwaliteit en gemak en veiligheid.![]()
![]()
wat ziet dat er lekker uit zeg!
Ik kan hier nog geen asperges krijgen![]()
De plaatstelijke supermarkt heeft ze niet en ik had vandaag mijn hoop op de marktkraam gezet maar die was er niet. En ik wil niet naar de stad nu..
Siberienne schreef: ↑di 28 apr 2020, 22:18 Stad? Niet gewoon bij de boer? Waar woon jij ook alweer?Bij de boer?
Vlakbij mijn werk is zelfs een boer met een aardbeien en asperge automaat![]()
Roerbak met mihoen en pindasaus enzo. Was lekker. Gerookte tahoe erdoor was ook goed te knagen
pike schreef: ↑wo 29 apr 2020, 14:07 Bij de boer?Dit is te ver weg zeker? Daar haalden wij ze toen ik nog in Lochem woonde.De boeren doet hier alleen aan mais, mais, mais, af en toe een aardappel of een voederbiet en soms nog een korreltje tarwe
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik woon in de noordwesthoek van de Achterhoek![]()
Vandaag wordt het fussili met spinazie, boursin en rode zalm uit blik.
Siberienne schreef: ↑wo 29 apr 2020, 15:41 Dit is te ver weg zeker? Daar haalden wij ze toen ik nog in Lochem woonde.Ooh en ze hebben ijs en aardbeien....
https://www.asperges-tenbroeke.nl/
Post doet er lang over hè? Anders stuurde ik wel een kilootje uit Limbabwe.![]()
![]()
![]()