Ze is erg braaf, maar snapt nog niet zo goed wat de bedoeling is. En wij moeten ook best weer wennen. Maar ze is vandaag al rustiger dan gisteren, dus er is hoop

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: Wij hebben een "puppy". Was vergeten hoe het ook alweer wasKomt goed komt goed
Ze is erg braaf, maar snapt nog niet zo goed wat de bedoeling is. En wij moeten ook best weer wennen. Maar ze is vandaag al rustiger dan gisteren, dus er is hoop![]()
![]()
Kim_S schreef: Wij hebben een "puppy". Was vergeten hoe het ook alweer was
Ze is erg braaf, maar snapt nog niet zo goed wat de bedoeling is. En wij moeten ook best weer wennen. Maar ze is vandaag al rustiger dan gisteren, dus er is hoop![]()
![]()
Angelique schreef: Komt goed komt goed+1![]()
BusKay schreef: Ik houd van spekkies, vanillevla en rolmopsenLaat ik al die dingen nou echt niet te nassen vinden![]()
http://nl.metrotime.be/2015/10/12/must-read/gin-tonic-en-koffieliefhebbers-zijn-gevaarlijker-dan-je-denkt/
hannabelgje schreef: Kaio kun je hem niet op handmatig zetten? Dat kan hier gelukkig wel.Ik heb een 'handje' op het display.. maar de timer zit geintegreerd op de ...ketel...in de kelder....