Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Wij hebben een "puppy". Was vergeten hoe het ook alweer was  :biggrin2:
Ze is erg braaf, maar snapt nog niet zo goed wat de bedoeling is. En wij moeten ook best weer wennen. Maar ze is vandaag al rustiger dan gisteren, dus er is hoop  :biggrin2: :P
Door Angelique
Kim_S schreef: Wij hebben een "puppy". Was vergeten hoe het ook alweer was  :biggrin2:
Ze is erg braaf, maar snapt nog niet zo goed wat de bedoeling is. En wij moeten ook best weer wennen. Maar ze is vandaag al rustiger dan gisteren, dus er is hoop  :biggrin2: :P
Komt goed komt goed  :biggrin2:
Door jasmijn
Zo vandaag de hamster en het vogeltje hun grote kooien weer terug gekregen, die hebben 2 maanden in kleinen hokjes gezeten  :-X ( hamster mocht er wel elke dag even uit in een hamster ren )
Ze waren blij hoor, hoewel het vogeltje wel weer moet trainen om goed te vliegen in de kleine kooi kon ze alleen springen.
Vogeltje kan nu ook eindelijk een vriendje er bij krijgen zo dat ze niet meer alleen zit, in de kleinen kooi was dat niet te doen helaas.
In de toekomst zijn er ook plannen voor een grote voieren dus uiteindelijk krijgt vogeltje een hoop vriendjes en ruimte  8)

Veder toch besloten om het huis te verven, vooral de slaap kamer was hard nodig dus het bed staat nog niet.  :(
Morgen ga ik gelijk verven en dan hoop ik over 3 dagen het bed er te hebben staan, vind het echt verschrikkelijk om er elke keer weer weg te gaan maar het moet maar even  :-\
Door -Annemarie-
Kim_S schreef: Wij hebben een "puppy". Was vergeten hoe het ook alweer was  :biggrin2:
:) :bigarmhug:

Moyra was ook een 'pup' toen we haar kregen.
Angelique schreef: Komt goed komt goed  :biggrin2:
+1  :-*
Door jasmijn
BusKay schreef: Ik houd van spekkies, vanillevla en rolmopsen  ::) ::)

http://nl.metrotime.be/2015/10/12/must-read/gin-tonic-en-koffieliefhebbers-zijn-gevaarlijker-dan-je-denkt/
Laat ik al die dingen nou echt niet te nassen vinden  :biggrin2:
Ik heb jaren melk en suiker met koffie gedronken om "volwassen" te zijn maar vind het gewoon vies en kan er ook niet van slapen dus ben er maar mee gestopt  8) :biggrin2:

Donker chocola is alleen lekker met banaan of chips of een kilo suiker  :P
En gin-tonic zeg ik maar niks over  :P

Dus ik ben super lief, echt waar  :naughty:
[quote="Mowgli"]
Ik ben vanmiddag om 12:30 tante geworden van een nichtje. Ze heet Jildou en weegt 3695 gram. Vanavond hebben we haar mogen verwelkomen in de familie en ik ben helemaal verliefd
Door Kaio
hannabelgje schreef: Kaio kun je hem niet op handmatig zetten? Dat kan hier gelukkig wel.
Ik heb een 'handje' op het display.. maar de timer zit geintegreerd op de ...ketel...in de kelder....
En dat zou een zuinige ketel moeten zijn incl warmwatervoorziening aan uit en een circulatiepomp.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door