Mien 3-tal schreef: Waarschijnlijk andersom, want aan stond ie al en als hij uit staat kan ze hem zeker niet vinden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mien 3-tal schreef: Waarschijnlijk andersom, want aan stond ie al en als hij uit staat kan ze hem zeker niet vinden.
hannabelgje schreef: Weer een ronde verder voor mijn opleiding te mogen gaan doen. Enige minpuntje was dat ik alleen nederlandse diploma's heb. Nu mag ik in de week van 3 september een testweek gaan doen. Zal heftig worden. Daarna komt de beslissing of ik mag starten.Ik hoop voor je dat je mag gaan starten !! Mijn duimen hebben al werk aan Buran en Pollewop, dus die kunnen niet helpen
Martine-Tom schreef: Foon ff aan en uit zettenHelaas, dat werkt niet![]()
*Dorothea* schreef: van 12.00 tot 16.30 zonder stroom gezeten op het werk, ze hadden ergens een kabel doorgehaald met graafwerkzaamheden. Fijn...Oei! Hebben jullie noodstroom ofzo? Je zal maar aan het opereren zijn...
Riek schreef: Nou Plien, ik denk dat wij daar wel zin in hebben.Oooh dat is heel heel heel heel heel zwaar kut!
Wat kan het leven toch oneerlijk en gemeen zijn
Morgen gaan we mijn schoonvader begraven. Hij heeft de gezegende leeftijd van 91 jaar bereikt.
En was 64 jaar gelukkig getrouwd.
Voor mijn schoonmoeder is het verdriet enorm, wat een leegte laat hij achter.
Maar wat nog erger is, is dat onze buurjongen vorige week in Noorwegen is verdronken.
Het is hier op het nieuws geweest, hij is gevallen in een snelstromende rivier en twee dagen later gevonden.
Gisteren zou 13 jaar geworden zijn..
Daar zijn geen woorden van troost voor.
De hele straat is diep geraakt en verslagen.
Twee weken geleden hadden we nog een buurtbbq, en stond mijn zoon zijn stukje vlees te bakken.
Zaten we nog gezamelijk over de vakantie 's te praten.
Het is allemaal zwaar k#t!
Naomi M. schreef: Yeah!!!!Wat fijn Naomi! Zeker in deze tijden zijn deze dingen goed om te lezen! Gefeliciteerd Ramon!Wij zijn blij. Ramon is aangenomen voor iig 7 weken werk. En dan zien we weer verder. Wss vrijdag of anders maandag beginnen. Ze moeten nog even een persoonlijke keycard maken voor hem.
Martine-Tom schreef: .denk niet dat die Tom nog vaker lastig zal vallenVolgens mij heb je een soort assertiviteitstraining gedaan? Goed van jou om je eigen plan hierin te trekken!![]()
![]()
Ronald schreef: Volgens mij heb je een soort assertiviteitstraining gedaan? Goed van jou om je eigen plan hierin te trekken!Nou niet direct maar dit soort dingen gaan me aanmerkelijk makkelijker af als een jaar of 2 geleden. Het feit dat ze gezamenlijk mopperend wegliepen, laten blijken dat ze mij niet aardig vonden intresseerde me ook werkelijk waar niks...ik kom er ooit nog wel eens
Martine-Tom schreef: Nou niet direct maar dit soort dingen gaan me aanmerkelijk makkelijker af als een jaar of 2 geleden. Het feit dat ze gezamenlijk mopperend wegliepen, laten blijken dat ze mij niet aardig vonden intresseerde me ook werkelijk waar niks...ik kom er ooit nog wel eensBij mij komt het in elk geval heel positief over. Go girl!![]()
hannabelgje schreef: Net weer een nieuwe bewoner van de aardbol welkom geheten. Het is klein, zwart en het piept. Zo schatting weer.En waar blijven de feauteau's dan?