Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
Wij komen net terug uit de Provence, week hittegolf, 35C
Gelukkig terug naar nl! Reist de hitte ons achterna
S2 moest even naar buiten voor poep en plas, nu weer een als gek hijgende husky. Arm beessie...spot kan genetisch niet rustig aan doen geloof ik.
Door Kaela
Hier in het noorden is het flink afgekoeld! Wel wat benauwd, maar er staat een windje en dat helpt wel. Wat een verademing even!
Door smulpaap
Om 5.30 uur gaan wandelen . Toen was het nog windstil , maar inmiddels begint er wat wind te komen
Door Mandarijn
Vanuit mijn dorp zie ik de rookpluimen van een brand in Budel (Branbant) moet denken aan de brandweermannen/vrouwen die nu in uitrukpak en adembescherming daar staan te blussen en staan af te zien met dit weer!! Het is trouwens een bedrijfspand dat ze gecontroleerd laten uit branden.
Door Too
zurca schreef:Afbeelding
Ach wat sneu.

Hier kwam de merel heel hard aanpassen toen hij de gieter ontwaarde helaas zonder douchekop,
ze moeten het nu maar met een schotel en een verfbakje doen maar dat baddert ook fijn zo te zien
Door - pien -
Afbeelding
Afbeelding

Als je moeder geen zwembad voor je wil kopen omdat je er toch niet in gaat, alleen als ze mee speelt ::)
Door dinky89
Vanmorgen op de fiets vertrokken in t-shirt en rokje rond half 8.
Moet zeggen dat het toen nog best fris was, thermometer onderweg gaf aan 18 graden.
Geloof dat het in het Noorden vandaag sowieso mee zou vallen dus ik zal zo maar weer richting het noorden gaan ;)
Door Fioon
Heerlijk hier! Scheelt wel een dikke 10 graden met gisteren, zalig!
Door Kaio
Fioon schreef:Heerlijk hier! Scheelt wel een dikke 10 graden met gisteren, zalig!
:???:

Hier hetzelfde als gister hoor, blijft nog wel een paar dagen
dinky89 schreef:Vanmorgen op de fiets vertrokken in t-shirt en rokje rond half 8.
Moet zeggen dat het toen nog best fris was, thermometer onderweg gaf aan 18 graden.
Geloof dat het in het Noorden vandaag sowieso mee zou vallen dus ik zal zo maar weer richting het noorden gaan ;)
en ik hier om half 7 wandelen met rokje en tanktop, en niks fris...

Best veel verschil dan!
Door zurca
Ik vermoed dat de mus tegen het glas gevlogen is..Hoe sneu ook ik moest toch lachen....met die hitte en dan het spreekwoord "de mussen vallen dood van het dak" :-[ :biggrin2:
Door eelke
zurca schreef:Ik vermoed dat de mus tegen het glas gevlogen is..Hoe sneu ook ik moest toch lachen....met die hitte en dan het spreekwoord "de mussen vallen dood van het dak" :-[ :biggrin2:
Ja, nu nog wachten tot komende winter de ijsberen hun jas aan trekken :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door