Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Fenixjuh
Van vakantie terugkomen en een berichtje krijgen 'we komen in plaats van augustus in september uw badkamer plaatsen' >:( >:(
Fijn, dus nu voor niks vrije dagen opgenomen en geen enkele mogelijkheid voor compensatie.
Door Kaio
Nou we vertrekken dus morgen naar waterwerk kamp.
En als we op vakantie gaan.....dan moet er altijd iets zijn.
Fozzy loopt dus sinds gisteren zwaar mank ! :-X :-X :-X

Hij is degene met wie ik dus nog flink wat moest oefenen en die voor examen op zou gaan :'(
En hij is degene met de zwakke pols en ED ( aan loc geopereerd) en ik kan dus niet zeggen welke van de 2 nu dwars zit of toch iets anders. Zo k*t weer :'(

Kan straks wel hoop ik naar de DA maar dat is maar htk da, denk niet dat dat erg opschiet :-\ En dan nog :-\

Echt we gaan nooit meer ergens heen, blijven voortaan thuis :-X >:( >:(
Door Kaio
eelke schreef:Shihips, en nu?
Pijnstilling en hij mag meedoen met kamp ( zwemmen en niet te veel andere belasting) en daarna moeten we FF kijken, want het is pas 1,5 jaar na operatie :-X
Of af en toe deze pijnstilling of zwaardere ....cortisonen of zo.
Ik en ml zitten er best door heen, want ja eerlijk he waar ik weinig over gehad heb is hoe k*t het eigenlijk met Opa Maci gaat nu en dit erbij... FF iets te... In alle eerlijkheid
Door Siberienne
Kaio schreef:Pijnstilling en hij mag meedoen met kamp ( zwemmen en niet te veel andere belasting) en daarna moeten we FF kijken, want het is pas 1,5 jaar na operatie :-X
Ik en ml zitten er best door heen, want ja eerlijk he waar ik weinig over gehad heb is hoe k*t het eigenlijk met Opa Maci gaat nu en dit erbij... FF iets te... In alle eerlijkheid

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door hannabelgje
Weer eens heel de avond met mijn moeder op de spoed gezeten. Gelukkig niks aan de hand en weer onderweg naar huis. Weg enige vrije avond van deze week.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Kaio
hannabelgje schreef:Weer eens heel de avond met mijn moeder op de spoed gezeten. Gelukkig niks aan de hand en weer onderweg naar huis. Weg enige vrije avond van deze week.

:bigarmhug: :bigarmhug: wel fijn dat het loos alarm was :-*
Door hannabelgje
Kaio schreef: :bigarmhug: :bigarmhug: wel fijn dat het loos alarm was :-*
Ja gelukkig is dat iedere keer wel zo. Nu weer thuis. Vlug voeren en mijn bed in pfff.

Door Angelique
Kaio schreef:Pijnstilling en hij mag meedoen met kamp ( zwemmen en niet te veel andere belasting) en daarna moeten we FF kijken, want het is pas 1,5 jaar na operatie :-X

*grote knuf*
Door eelke
Ja dat is zeker te. Hoef je niet eens eerlijk voor te zijn, dat snappen we zo ook wel :-\ ik hoop dat het toch op de een of andere wonderlijke manier met een sisser af loopt.
Door Siberienne
Ik kan niet slapen door de boeboembox van de lokale kermis, en dan schiet ik in de piekerstand en lukt het helemaal niet meer :-\
Door Spikkelneus
Siberienne schreef:Ik kan niet slapen door de boeboembox van de lokale kermis, en dan schiet ik in de piekerstand en lukt het helemaal niet meer :-\
Wat stom. Hier is de kermis gelukkig al geweest. Wij wonen aan de doorgaande weg waar alle pubers tussen 20.00 en 24.00 op de heenweg langsfietsen en tussen 01.00 en 06.00 op de terugweg. En keihard schreeuwen allemaal..... Dat waren weer 4 fijne nachten. Gelukkig weer een jaar van verlost.

@Kaio sterkte met Fozzy en Maci
Door Robian
Een tijdje geleden een week lang elke nacht flinke kramp in mijn rechter kuit gehad.
Ik bleef er pijn aan houden dus vandaag maar eens even naar de fysio.

Scheur in het spierweefsel... :-X
Moet nu oefeningen gaan doen om het herstel te bevorderen.
Nooit geweten dat je van flinke kramp dit kon krijgen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door