Fijn, dus nu voor niks vrije dagen opgenomen en geen enkele mogelijkheid voor compensatie.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Shihips, en nu?Pijnstilling en hij mag meedoen met kamp ( zwemmen en niet te veel andere belasting) en daarna moeten we FF kijken, want het is pas 1,5 jaar na operatie
Kaio schreef:Pijnstilling en hij mag meedoen met kamp ( zwemmen en niet te veel andere belasting) en daarna moeten we FF kijken, want het is pas 1,5 jaar na operatie![]()
Of af en toe deze pijnstilling of zwaardere ....cortisonen of zo.
Ik en ml zitten er best door heen, want ja eerlijk he waar ik weinig over gehad heb is hoe k*t het eigenlijk met Opa Maci gaat nu en dit erbij... FF iets te... In alle eerlijkheid
hannabelgje schreef:Weer eens heel de avond met mijn moeder op de spoed gezeten. Gelukkig niks aan de hand en weer onderweg naar huis. Weg enige vrije avond van deze week.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Kaio schreef:Ja gelukkig is dat iedere keer wel zo. Nu weer thuis. Vlug voeren en mijn bed in pfff.![]()
wel fijn dat het loos alarm was
Kaio schreef:Pijnstilling en hij mag meedoen met kamp ( zwemmen en niet te veel andere belasting) en daarna moeten we FF kijken, want het is pas 1,5 jaar na operatie![]()
Ik en ml zitten er best door heen, want ja eerlijk he waar ik weinig over gehad heb is hoe k*t het eigenlijk met Opa Maci gaat nu en dit erbij... FF iets te... In alle eerlijkheid
Kaio schreef:Pijnstilling en hij mag meedoen met kamp ( zwemmen en niet te veel andere belasting) en daarna moeten we FF kijken, want het is pas 1,5 jaar na operatieJa dat is zeker te. Hoef je niet eens eerlijk voor te zijn, dat snappen we zo ook wel![]()
Siberienne schreef:Ik kan niet slapen door de boeboembox van de lokale kermis, en dan schiet ik in de piekerstand en lukt het helemaal niet meerWat stom. Hier is de kermis gelukkig al geweest. Wij wonen aan de doorgaande weg waar alle pubers tussen 20.00 en 24.00 op de heenweg langsfietsen en tussen 01.00 en 06.00 op de terugweg. En keihard schreeuwen allemaal..... Dat waren weer 4 fijne nachten. Gelukkig weer een jaar van verlost.