Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Charlie's Angel schreef: Hier heerlijke broodjes gegeten. Bolletjes (wit) met daarop plakjes gekookt ei, rundertartaar, gebakken en gekarameliseerde uienringen en een beetje mayo en ketchup.Het wordt steeds duidelijker....beestje mot gewoon die goedkope meuk niet
En die decadente poedel heeft gewoon anderhalve tartaar op, helemaal zelf gegeten, stond zelf te schooien.![]()
Angelique schreef: Het wordt steeds duidelijker....beestje mot gewoon die goedkope meuk nietduh...wat verwacht je dan van een KONINGSpoedel?![]()
Angelique schreef: Het wordt steeds duidelijker....beestje mot gewoon die goedkope meuk niet![]()
Martine-Tom schreef: duh...wat verwacht je dan van een KONINGSpoedel?![]()
Charlie's Angel schreef: Maar hij heeft wel een identiteitscrisis want buiten eet hij shitzu brokjes uit zichzelf.Dan istie idd ver afgedwaald. Dat jij hem dat toestaat![]()
BusKay schreef: Dan istie idd ver afgedwaald. Dat jij hem dat toestaatHaha voor Charlie is het bijzonder dat hij zelf zo graag iets eet, dus ik ben al blij. Hopelijk kan ik zo stapjes maken tot zijn vlees.![]()
OT:
Vandaag oer-Hollands...
Homemade rode kool met appeltjes (ROOD)
Gehaktballetje
Gekookte aardappeltje en jus.
Charlie's Angel schreef: Haha voor Charlie is het bijzonder dat hij zelf zo graag iets eet, dus ik ben al blij. Hopelijk kan ik zo stapjes maken tot zijn vlees.Das beter nieuws
Hier vandaag hutspot met verse worst!
Darmen zijn nog van slag, maar het smaakte wel heerlijk! Bakje yoghurt toe en dan zit dat ook weer goed en een raam open zorgt voor de rest![]()
![]()