Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Sanyo
Deesje schreef: en niet groen maar ook heerlijk; ananas met wortel, een beetje gember en sinaasappelsap (of hele sinaasappels)
Die lijkt me heel erg lekker! :)
Door EllenL
Ik had vandaag geen zin in groente, dus lekker mango (mjammie, heb er nog 2 liggen), appel, 2 mineola's en een beetje vers sinaasappelsap water en omdat ik echt zin in zoet had nog een beetje honing er door  :D Goed begin van de dag...
Door EllenL
gewoon uittesten :D of googlen of boeken zoeken, ik heb wel de sap en smoothie bijbel bijvoorbeeld maar om eerlijk te zijn kijk ik daar bijna nooit in en doe gewoon maar wat, en vrijwel altijd gaat dat goed!

Ik heb inmiddels trouwens wel geleerd dat je niet alvast de spinazie moet voorblenderen met wat water (zag ik ergens op internet een keer bij een recept staan...), dan krijg je een soort van spinazie schuim, niet heel smakelijk :-X
Door saskia37
vandaag een andijvie, appel, sinasappel en kiwi en water smoothie, vrij neutrale smaak.
gisteren had ik andijvie,mango sinasappel, dadel,kokos, lijnzaad, was ook niet verkeerd al vonden ze dat om mijn werk wel ;D
Door Martine-Tom
Ik zat net nog te twijfelen, zal ik er een hapje honing in doen of niet...had ik dat maar gedaan  :-X
Word weer een "tegen heug en meug"-je vandaag  ;D

Ik had er een handje pompoen, sap van 2 mandarijnen en 1 bloedsinaasappel, 1 peer, 1 kiwi en een flinke bos paksoi, wat sla en gojibessen en lijnzaadolie.
Vies is het niet, maar het proeft heel erg naar vloeibare paksoi en echt lekker is dat niet :-\
Door Pauline
Hier 200 gram aardbeien, flinke hoeveelheid cranberries, 1 kiwi, 1 banaan, 2 sinaasappels, 300 gram courgette en een plons water. Zelf Eddie vond het lekker!  :D :D :D

Op het aanrecht liggen 2 ananassen te wachten op hun beurt om gesmoothied te worden. :biggrin2:
Door pallas
Pauline schreef: Hier 200 gram aardbeien, flinke hoeveelheid cranberries, 1 kiwi, 1 banaan, 2 sinaasappels, 300 gram courgette en een plons water. Zelf Eddie vond het lekker!  :D :D :D

Op het aanrecht liggen 2 ananassen te wachten op hun beurt om gesmoothied te worden. :biggrin2:
voor iemand die bijna geen fruit eet ben je toch lekker aan de haal Plien :biggrin2:

Ik ben even smoothie moe, dus neem het fruit gewoon zo mee naar het werk.
toch anders hoor, alleen fruit zonder groenten erbij. Heb het idee dat mèt toch iets beter is voor me.
Door tieneke
Ik heb net 2 liter smoothie gemaakt met:
3 appels, 4 kiwi's, 1 banaan, 1 mango, pond blauwe pruimen.
2 el rauw blond lijnzaad, 2 el rauwe tarwekiemen, 2 el rauwe kokos geschaafd, 2 el rauw sesamzaad en 1 theelepel raw cacao poeder.
Is niet verkeerd  :D :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door