Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Syrae
ondanks dat ik een zere keel voel opkomen en de jongste die ziek wordt is vandaag een geweldig gelukkige dag. De oudste vierde zijn vierde verjaardag en mocht ook nog trakteren en afscheid nemen op de speelzaal en ik heb overal van mogen meegenieten.

Het werd een superhelden feest voor hem en hij heeft de hele dag verkleed rondgelopen.

Bolke deed het ondanks de drukte geweldig en heeft zich door kleine meisjes laten volproppen met snoepjes in ruil voor poten en de taart is geweldig gelukt!
Afbeelding
Afbeelding
Door dinky89
Angelique schreef:Je moet het wel willen zien hé :biggrin2:

Ach ja, de man is nu weer thuis dus daar ligt ze nu weer bovenop ;)
Later op de avond komt ze meestal wel weer half op mij liggen als voetenwarmer :smitten:
Door Martine-Tom
De dag nam ineens een bizarre wending, ongelofelijk hoe oneerlijk het leven af en toe is.
En dan kijk je in de stoel naast je en dan ligt daar 7 kilo hond verliefd naar je te kijken en dan ben je even zo heel gelukkig met alles wat je hebt. Er kan van alles gebeuren maar de liefde die Tom geeft pakt niemand me af :-*

(En visaversa natuurlijk!)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door