Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
oo dat heeft die apekop hier ook wel eens gedaan, gewoon met aanloop bovenop een van die andere 2 duiken :sofa:
Is Fozzy een keertje toch wel even heel boos op geweest (lag zowat te slapen....)

Maar jeetje hij groeit ook als kool zeg!
Door Lizzy
Kaio schreef: ma 26 apr 2021, 15:44 oo dat heeft die apekop hier ook wel eens gedaan, gewoon met aanloop bovenop een van die andere 2 duiken :sofa:
Is Fozzy een keertje toch wel even heel boos op geweest (lag zowat te slapen....)

Maar jeetje hij groeit ook als kool zeg!
Echt he, brutaal als een hond :biggrin2:

Ik ga hem vandaag wegen maar ik denk 12 kg.
Door Lizzy
Kikker gaat slapen :smitten:

Aandoenlijk ventje :smitten:

Gisteren bij mijn moeder geweest met hem. Lekker een rondje gewandeld door de wijk en daarna met mams op een bankje. Smurf op een kleedje met een pensstaafje. Hij vond het allemaal prachtig. Bankje staat naast een kinderspeeltuintje. Werd niet druk gespeeld maar wel wat kinderen die van de glijbaan gingen. Vond ie allemaal heel interessant (maar zijn pensstaafje was interessanter).
Door dinky89
Haha wat een heerlijk enthousiasme voor het eten :cool:

Het is ook wel heel gemeen dat je het wel kan ruiken en zien maar er zulke tralies tussen jou en het eten zitten hoor Sjoerd! Zou hier een klacht over indienen ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door