Angelique schreef: Doe even niet zo ingewikkeldOooooowww okeeeejjjj...!![]()
Constanatie hier in de straat. Er vloog een doberman over de stoep voorbij, en weer terug, voef over straat vlak langs een auto. Was ontsnapt

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef: Doe even niet zo ingewikkeldOooooowww okeeeejjjj...!![]()
rosmin schreef: stoer hoor,Ik ben 1.89 (volgens mijn paspoort) en heb best lange benen. Deze zit best wel comfortabel.
voor mij zou ie alleen veels te laag zijn met mijn lange "stelten"
of valt de zit mee?
Ronald schreef: Ik ben 1.89 (volgens mijn paspoort) en heb best lange benen. Deze zit best wel comfortabel.Nu voel ik me helemaal een dwerg met m'n amper 1.73
TMG1961 schreef: Nu voel ik me helemaal een dwerg met m'n amper 1.73welkom in de wereld van reuzen. 'k ben 1,92 m en vrouw...
Ronald schreef: Ik ben 1.89 (volgens mijn paspoort) en heb best lange benen. Deze zit best wel comfortabel.En hoe oud is dat paspoort?
Ronald schreef: Zoooo... dagje 1 zit er op. Van Drachten naar Dokkum naar Lauwersmeer. Vervolgens over Ulrum en Leens richting Winsum. Vervolgens naar Midwolda. Koffie gedronken met een oud klasgenootje (van heul-heul-heul-heul-heul vroegâh) en daarna over Groningen en Zuidhorn weer terug naar huis.
Heerlijk weer, prachtige motor. Wel even wennen in het begin (best zwaar!), maar dat was maar eventjes.
Nu de grijns weer van mijn bek af beitelen...![]()
eelke schreef: Ik vraag me nu af of jij de E nu als Eej of als Iee schrijft.ligt eraal heet jij eeeeeeeeeeeelke of iiiiieeeeeelke?
Martine-Tom schreef: ligt eraal heet jij eeeeeeeeeeeelke of iiiiieeeeeelke?De meeste denken Ilke en zo zeg ik het zelf ook. Want eeeeellllllkeeeee is echt lastig om uit te spreken.
eelke schreef: De meeste denken Ilke en zo zeg ik het zelf ook. Want eeeeellllllkeeeee is echt lastig om uit te spreken.Hmmm Eeeeeeeeeeeellllkuh moet het dus eigenlijk zijn?
Martine-Tom schreef: Hmmm Eeeeeeeeeeeellllkuh moet het dus eigenlijk zijn?Neee Eeeeellllkeeeeehhhhh. Niet met een Uh.
Besef me nu pas dat ik ook Ilke zeg![]()
smulpaap schreef:Yep...
Ooh leuk ! Is dat een oude hobby ? Vroeger ook motormuis geweest ?
eelke schreef: Neee Eeeeellllkeeeeehhhhh. Niet met een Uh.Ik vind het 2e stuk lastiger
Die Eeelll is echt lastig.
Martine-Tom schreef: Ik vind het 2e stuk lastigerDaarom luister ik meestal ook gewoon naar E!
Als het niet UH is...dan krijg ik het mijn strot niet uit denk ik, de EEEEEEELLLLLLLL nog wel...al komt het eruit alsof er een kilo hete aardappels in mijn keel zit
(Goede oefening voor de wangspieren zeg die naam!!)
eelke schreef: Daarom luister ik meestal ook gewoon naar E!Joke??
En op de woonvoorziening heette ik gewoon Jokeook prima!