Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pauline
Angelique schreef:Omdat die best lollig is :biggrin2: :biggrin2:

Ik blijf lachen.... Eddie heeft het boek gekocht en leest (volgens mij voor het eerst in zijn leven) dus een boek en leest mij veel voor. En aangezien Eddie een Herman Finkers typ is, klinkt het als een conference hier in huis.... Deze is ook zo leuk:

Afbeelding
Door eelke
Ik heb 'verhalen voor in het haardvuur' wat je kadoo kreeg bij een doosje lucifers. Heul lang geleden dus denk ik.

Maar zo eens in de zo veel tijd lees ik m ook ff door ja. Zo lollig.
Door Pauline
eelke schreef:Ik heb 'verhalen voor in het haardvuur' wat je kadoo kreeg bij een doosje lucifers. Heul lang geleden dus denk ik.

Maar zo eens in de zo veel tijd lees ik m ook ff door ja. Zo lollig.
Daar moet ik al om lachen!
Vandaag weer de hele dag gewerkt, kon niet langer vrij krijgen. Dus broerlief heeft deze week Harry oppas dienst afgesproken dat hij dan ook een doosje parelhoen zou verdelen en de 4 kilo reeribben. Nu heeft broerlief wat meer begeleiding nodig dan de meeste mensen, vandaar dat ik hem ook altijd help met het barfgebeuren, ik doe de inkopen en houd dus ook rekening met zijn hond daarbij.
Broerlief weegt altijd op de gram nauwkeurig (zo staat het op het lijstje tenslotte) hoe vaak ik ook zeg dat het echt niet erg is wat meer of minder...

Helaas heeft hij dit ook gedaan met de reeribben.... Die heeft hij ook in stukjes geknipt om op het juiste gewicht te komen... Nu zijn deze echt superzacht, neefje van 10 heeft paps geholpen en vertelde dat hij de ribben had geknipt met het tuinknippertje... Dus nu in dubio of ik dit niet aan Harry kan geven. Voor Lola is het geen optie, die gaat stikken in die kleine stukjes de gulzigerd.
Baal ik weer van mezelf dat ik daar dan niet duidelijker in geweest ben. Zou het zo na 36 jaar toch wel moeten weten hoe duidelijk ik bij hem moet zijn
Door Nynke
Da's balen Constance !! Reeribben voortaan maar zelf doen dus :cool:

Knuffel voor Ro en Bellemeis en kids en hondjes :-* :-* :-*

OT: Gisteren had ik geen rit, dus vrij, vandaag maar 1 uurtje gewerkt dus bijna vrij, morgen weer vrij en tot zover voor donderdag ook niet ingedeeld. LG.

Wat een butweer :( :(
Door kira
In het kader geniet als je leeft net een hapje wezen eten. Helaas was Dame ivm haar formaat niet welkom. Oké ze is groot maar ruikt volledig naar kappersgeuren en is zo flexibel dat ze onder de tafel niet opvalt ze kwijlt bedelt blaft piept gilt niet en knoeit evenmin. Wel alle overblijfselen keurig ingepakt meegekregen. Thuis nu een bakje en neut want morgen hebben we een vrije dag. Ga weliswaar lekker werken maar kan mij wel enorm verheugen op snel en ongestoord wat achterstallig werk doen zodat er donderdag wat minder ligt.
kira schreef:In het kader geniet als je leeft net een hapje wezen eten. Helaas was Dame ivm haar formaat niet welkom. Oké ze is groot maar ruikt volledig naar kappersgeuren en is zo flexibel dat ze onder de tafel niet opvalt ze kwijlt bedelt blaft piept gilt niet en knoeit evenmin. Wel alle overblijfselen keurig ingepakt meegekregen. Thuis nu een bakje en neut want morgen hebben we een vrije dag. Ga weliswaar lekker werken maar kan mij wel enorm verheugen op snel en ongestoord wat achterstallig werk doen zodat er donderdag wat minder ligt.
Dat laatste hoop ik nu ook. Afbeelding
Stom dat Dame niet mee mocht met eten zeg.
Charlie Angel schreef:Dat laatste hoop ik nu ook. Afbeelding
Stom dat Dame niet mee mocht met eten zeg.
Ik hoop met je mee haha. Ja was stom van Dame ze is niet echt groot en verder de perfecte restaurant hond. Nemen zelden een hond mee ze was helemaal schoon en droog anders zou ik haar ook niet meenemen. Nou ja ze heeft in de auto gewacht en we hebben geen toetje genomen.
kira schreef:Ik hoop met je mee haha. Ja was stom van Dame ze is niet echt groot en verder de perfecte restaurant hond. Nemen zelden een hond mee ze was helemaal schoon en droog anders zou ik haar ook niet meenemen. Nou ja ze heeft in de auto gewacht en we hebben geen toetje genomen.
Wij hebben ook eens gebeld met de vraag of honden welkom zijn, ja hoor, als ze maar onder tafel blijven liggen ::) ze keken toch niet zo gelukkig toen we binnen kwamen, maar ja, ze kunnen zo lang niet in de auto en we waren op vakantie :-[
Door Kaio
Herman Finkers is lekker droge humor :biggrin2:

Vandaag moet ik de hele dag in Fozzy's zichtveld blijven. Mama moet in zijn buurt blijven dan is het ok. Dus we zijn vandaag naar de DA geweest, nadat ik zelf met de tondeuse eerst begonnen was zijn spot te scheren, maar ik was alleen en de locatie en liep verder door dan ik dacht :-X Meneer heeft een hotspot bij zijn anus :-X Zag er niet goed uit en bijzonder pijnlijk uiteraard. Dus toch maar DA dan, op zo'n locatie is toch wel net even wat erger.
Appart dat ze toch altijd zeggen dat het wrslijk niet kan, dat scheren en verzorgen zonder roesje. Ging prima :cool:
Wel AB, maar goed op die plek wil ik verder ook weinig risico lopen verder :o
Door Pauline
Auw arme Fozzy..... Joris heeft als jonge hond een ontstoken anaalzakje gehad en dat is destijds uitgedrukt en behandeld met AB. Daarna is het nooit meer goed gekomen met de DA of zijn staart optillen. Dan blijft het behoorlijke paniek.... :-X

Wij "mogen" dinsdag weer eens naar Nedspine waar Eddie eind september aan zijn nekhernia is geholpen. Sinds vorige week vrijdag is het zijn rug weer die kliert. >:( Slecht kunnen zitten, nog slechter kunnen staan en liggen gaat ook al niet lekker. Lopen (als hij eenmaal op gang is) gaat goed, maar om dat nu 24 uur per dag te doen.... :-\ Uitval eerst in het linkerbeen en nu gaat het rechterbeen ook gezellig meedoen.

Vorig jaar was op de MRI al een foraminale stenose en een lichte hernia te zien, maar dat is destijds met rusten (en rot medicatie) overgegaan. Kreeg toen al wel de boodschap dat het waarschijnlijk makkelijk weer de kop op zou steken, omdat het wordt veroorzaakt door slijtage. Sinds die tijd is het al weer 4x fout gegaan en nu dus "goed" fout. Dus eerst naar Elst voor de MRI en om 13.15 uur een afspraak met de orthopedisch chirurg, kijken of en wat er aan te doen is.

En volgende week donderdag gaan we, als het lukt, een paar dagen naar Scheerwolde, maar dan moet het wel beter worden dan het nu is. Anders heb ik Eddie in de fietskar zitten en Joep ernaast lopen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door