Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
@Kaio: :bigarmhug: van deze Ronald...  8)

@Nynke: Geniet van je vakantie. En heel veel foto's hoor! Mag ook op FB  :P
Ik ga toch nog een keertje proberen om je wegwijs te maken in het foto's plaatsen op BP. Wie weet gaat het ooit lukken!

Vandaag weer een dagje gewerkt. Verbazend interessant om naar al die oude legervoertuigen te kijken. Wow... wat een werk zit er aan!

Afbeelding
Door Kaela
Meneer K is vandaag platgeknuffeld en gezoend door een enge stafford  ;D. Ik heb bewijs, maar ik mag het niet plaatsen  :( :P

Verder na wat tuinarbeid lekker lui gedaan. Lekker filmpje kijken en met Oscar knuffelen. Oscar wilde vannacht niet alleen slapen, dus we gaan maar weer 1 nachtje bij hem slapen en het dan opnieuw proberen. Rustig aan, elke nacht dat het wel lukt is er een.
Door Kaela
Hylos schreef: Onfatsoenlijk! Maar nu staan jullie wel weer quite  :biggrin2:
Inderdaad! Eerst Oscar, toen ik en vandaag meneer K.

Nu moet alleen Oscar nog op schoot bij meneer Hylos  8)
Door -Annemarie-
;D ;D ;D
Wij hebben wij ook een keer een hele gezellige ontmoeting gehad met die enge stafford.  :smitten: Heus, heel eng.  :biggrin2:  :)

Vandaag in huis geklust, bij mooi weer in de tuin gezeten. Veel regen en hagel gehad maar dat spoelt het stof lekker weg.  8)
Door Hylos
Kaela schreef: Inderdaad! Eerst Oscar, toen ik en vandaag meneer K.

Nu moet alleen Oscar nog op schoot bij meneer Hylos  8)
Haha, dat regelen we binnenkort!

Annemarie, ja dat was ook heul eng he. Hij was ook erg enthousiast over jouw man  ;D Xavi heeft echt iets met mannen  ::)
Door -Annemarie-
Hylos schreef: Haha, dat regelen we binnenkort!

Annemarie, ja dat was ook heul eng he. Hij was ook erg enthousiast over jouw man  ;D Xavi heeft echt iets met mannen  ::)
;D ;D ;D  Het is gewoon een grote lieverd, jullie Xavi!  :)
Door Kaela
Hylos schreef: Haha, dat regelen we binnenkort!

Wat doet ie dan steeds bij mij op schoot  :confused1:

Is meneer Hylos wel goed verzekerd? ::)
Door hannabelgje
Vandaag leuk gescored bij supermarkt. Runderstoofvlees van 4,95 per kilo, een hele braadkip voor 1,61 en varkenschipolata ook voor 50%. Weer voorraad voor in de slowcooker en dat is leuk voor mijn momenteel kleine budget.
Door Nynke
Ik herinner me meneer Annemarie nog vaag en dat is een leukerd!!

Ot: Central park onveilig gemaakt, Bloomingdales ingewerkt, wat een kakkineuze zooi! $ 285,- voor een overhemd, tssssss....
Verder geweldige filmpjes en foto's van Mayla's oppas gekregen, kan niet wachten tot we thuis zijn!!!!
Door Kaio
Wat een weertje

En he bah toch, dat wandelen in onze "achtertuin"  >:(
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En met Fozzy ook al gewandeld in een ander deel van onze achtertuin, daar verbouwen ze asperges, aardbeien, blauwe bessen, en ze hebben ook een winkeltje zodat je al die produkten vers kunt kopen, he bah toch, verse asperges en aardbeien

:biggrin2: :dribble:

:D :D :D :D :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door