Mieke L. schreef: 192 Nederlandse slachtoffers uiteindelijk![]()
Het is een drama ! Die beelden op tv ..... verschrikkelijk gewoon

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mieke L. schreef: 192 Nederlandse slachtoffers uiteindelijk![]()
Nadia schreef: Naar het schijnt zou het vliegtuig van Poetin daar rond dezelfde tijd en het zelfde gebied moeten vliegen. Dus wellicht was de aanval op hem bedoeld.Het lijkt me toch stug dat Poetin over dat gebied zou vliegen, lijkt me niet echt handig...
*Natasja* schreef: Het lijkt me toch stug dat Poetin over dat gebied zou vliegen, lijkt me niet echt handig...Ja diezelfde gedachte had ik ook. Maar goed. Boven 7 km was het veilig verklaard.
Juul schreef: Ik wil niks aan de gruwelijkheid van het incident afdoen. Het blijft natuurlijk zo verschrikkelijk dat er eigenlijk geen woorden voor zijn.Maar dan nog heeft niemand, ook geen stelletje debielen die zich separatisten noemen, het recht om onschuldige burgers uit de lucht te knallen.....
Maar voor mij is de grote schuldige eigenlijk de IATA, die het gebied als veilig genoeg beoordeeld om overheen te vliegen. Het is gewoon oorlogsgebied waar vorige week al best wat naar beneden gehaald is.
Waarom meiden diverse andere landen de regio wel? Wij hier in onze westerse veiligheid staan er gewoon niet bij stil dat die veiligheid niet vanzelfsprekend is, en zich niet uitsterkt tot het oneindige. En er in andere gebieden op andere momenten andere regels gelden, of géén regels. Hoe naief of decadent is dat?
Dreetje schreef: Maar dan nog heeft niemand, ook geen stelletje debielen die zich separatisten noemen, het recht om onschuldige burgers uit de lucht te knallen.....In een wereld waar altijd oorlogen heeft geheerst, de meeste trouwens om/voor het geloof
In wat voor wereld leven we.......