eelke schreef: Laat maar...ze heeft al een nieuwe 'liefde' geloof ik...![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef: Zoooo... dagje 1 zit er op. Van Drachten naar Dokkum naar Lauwersmeer. Vervolgens over Ulrum en Leens richting Winsum. Vervolgens naar Midwolda. Koffie gedronken met een oud klasgenootje (van heul-heul-heul-heul-heul vroegâh) en daarna over Groningen en Zuidhorn weer terug naar huis.Ik denk die heeft een lijntje gereden met dit hete weer
Heerlijk weer, prachtige motor. Wel even wennen in het begin (best zwaar!), maar dat was maar eventjes.
Nu de grijns weer van mijn bek af beitelen...![]()
Ronald schreef: Zoooo... dagje 1 zit er op. Van Drachten naar Dokkum naar Lauwersmeer. Vervolgens over Ulrum en Leens richting Winsum. Vervolgens naar Midwolda. Koffie gedronken met een oud klasgenootje (van heul-heul-heul-heul-heul vroegâh) en daarna over Groningen en Zuidhorn weer terug naar huis.genieten he, motorrijden met dit heerlijke weer
Heerlijk weer, prachtige motor. Wel even wennen in het begin (best zwaar!), maar dat was maar eventjes.
Nu de grijns weer van mijn bek af beitelen...![]()
-Annemarie- schreef:Ik heb een Eelke-momentje geloof ikHij is leuk, Mieke!
![]()
rosmin schreef: genieten he, motorrijden met dit heerlijke weerDat is niet verkeerd zeg!
ik ben gister met 'n BMW F800GSA onderweg geweest, ' k geniet nu nog na...
Kim_S schreef: Ik heb een Eelke-momentje geloof ikJep, E-momentje voor Kimmetje underscore S
Que???
Angelique schreef: Jep, E-momentje voor Kimmetje underscore SIk vraag me nu af of jij de E nu als Eej of als Iee schrijft.![]()
Ronald schreef: Dat is niet verkeerd zeg!stoer hoor,
Ik ben met zoiets op pad geweest:
![]()
eelke schreef: Ik vraag me nu af of jij de E nu als Eej of als Iee schrijft.Doe even niet zo ingewikkeld