Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Vanmorgen onze party tent uitgeleend en helpen opzetten.
Daarna vanuit thuis op t fietske naar de stad geweest, gezellig daar, tis Jazz weekend. Ik wil nieuwe schoenen hebben. Ballarina's maar dan zonder fratsen en ook een beetje fatsoenlijke waar je goed op kan lopen. Da's mislukt. Wel een nieuw jurkje gekocht (zoo fijn, van Desigual, had ik al een tijdje op het oog en nu wassie van 80 naar 50 afgeprijsd) lekker geluncht op de markt, ondertussen kwamen d'r allerlei bandjes voorbij getrokken.

En nu ben ik op van het geslenter en de warmte, dus ff lekker op de bank. Zo mijn handdoekje uitrollen op mijn grasveld ( 8)) en dan daar lekker een beetje hangen en ondertussen kijken hoe de bbq aangestoken wordt.

Het kan slechter!
Door Ronald
Zoooo... dagje 1 zit er op. Van Drachten naar Dokkum naar Lauwersmeer. Vervolgens over Ulrum en Leens richting Winsum. Vervolgens naar Midwolda. Koffie gedronken met een oud klasgenootje (van heul-heul-heul-heul-heul vroegâh) en daarna over Groningen en Zuidhorn weer terug naar huis.

Heerlijk weer, prachtige motor. Wel even wennen in het begin (best zwaar!), maar dat was maar eventjes.

Nu de grijns weer van mijn bek af beitelen...  :biggrin2:
Door Kim_S
Ronald schreef: Zoooo... dagje 1 zit er op. Van Drachten naar Dokkum naar Lauwersmeer. Vervolgens over Ulrum en Leens richting Winsum. Vervolgens naar Midwolda. Koffie gedronken met een oud klasgenootje (van heul-heul-heul-heul-heul vroegâh) en daarna over Groningen en Zuidhorn weer terug naar huis.

Heerlijk weer, prachtige motor. Wel even wennen in het begin (best zwaar!), maar dat was maar eventjes.

Ik denk die heeft een lijntje gereden met dit hete weer  ::)
Fijn dat het een fijne dag was!  :)

OT: ondanks de hitte toch veel gedaan. Keuken en badkamer gepoetst (echt grondig, was nodig  :-X), braaf eten gekookt, en tussendoor knollie nog even voorzien van een nat pak. Die was erg blij met een beetje verkoeling  :)
Nou een beetje tv kijken tot het koel genoeg is voor het laatste rondje.
Door -Annemarie-
Lekker dagje vandaag!  :) Flink in de tuin gewerkt, morgen visite voor de verjaardag van meneer -A-.
Heerlijk weer om buiten te zitten maar dan moet het ergste onkruid wel weg zijn.  :-[ Gezien de temp. hebben we maar een ijstaart gekocht.  ;D
Door rosmin
Ronald schreef: Zoooo... dagje 1 zit er op. Van Drachten naar Dokkum naar Lauwersmeer. Vervolgens over Ulrum en Leens richting Winsum. Vervolgens naar Midwolda. Koffie gedronken met een oud klasgenootje (van heul-heul-heul-heul-heul vroegâh) en daarna over Groningen en Zuidhorn weer terug naar huis.

genieten he, motorrijden met dit heerlijke weer
ik ben gister met 'n BMW F800GSA  onderweg geweest,  ' k geniet nu nog na...
Door Ronald
rosmin schreef: genieten he, motorrijden met dit heerlijke weer
ik ben gister met 'n BMW F800GSA  onderweg geweest,  ' k geniet nu nog na...
Dat is niet verkeerd zeg!

Ik ben met zoiets op pad geweest:

Afbeelding
Door rosmin
Ronald schreef: Dat is niet verkeerd zeg!

Ik ben met zoiets op pad geweest:

Afbeelding
stoer hoor,
voor mij zou ie alleen veels te laag zijn met mijn lange "stelten"
of valt de zit mee?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door