Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Nemen jullie 'm?

Ja
37
69%
Nee
10
19%
Misschien
6
11%
Anders, licht toe graag
1
2%
Door Kim_S
Wonderlijk toch, dat de booster er meer in lijkt te hakken dan de eerste twee.

Hier weer helemaal fris en fruitig (nouja, zoals anders, gewoon weer de volle 25% zegmaar :biggrin2: ).

Beterschap voor iedereen die nog midden in de bijwerkingen zit :-*
Door Lizzy
Ronald schreef: za 08 jan 2022, 12:12 Van de vaccinatie heb ik eigenlijk geen last gehad. De booster is een ander verhaal. Van de prik zelf geen last gehad, maar daarna brak, mweeeh, een algeheel gevoel van "wat heb ik gisteren gedronken en hoeveel?".
En hoofdpijn. Niet echt heel erg, maar genoeg om er last van te hebben en toch maar een paracetamol te nemen.
Om een uur of 4 onder de dekens gekropen en geslapen tot de andere ochtend. En vrijdag ook weer vroeg naar bed en pas tegen 10 uur eruit gekomen.

Gelukkig is het geen mannengriep zeg... Want dan had ik echt niet geweten wat ik moest doen. Ja, 112 bellen. ;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D

Maar dat gevoel van "wat heb ik gisteren gedronken en hoeveel?" herken ik heel goed :-X . Ik dacht echt dat ik een halve fles Whisky had gedronken :-X
Door zurca
Ik zou eind deze maand voor de booster kunnen. Maar die ga ik niet halen, nog niet iig.
Kim_S schreef: za 08 jan 2022, 13:51 Dat is ook zo hoor, maar dan hoop ik wel dat dit voorlopig de laatste was, zit niet te wachten op elke paar maanden 1 a 2 dagen uit de running te zijn :P
Nou..... ::) Zoals het plan er nu blijkt te liggen kunnen we er dit jaar iig nog 2 verwachten...
Door Kaio
Zo dat leek vandaag wel meer op een afwerkplek :-X Met zijn allen op een rijtje na de eftelingslang... En dan prik, pleister, prik, pleister.
Tegenover mij had een vrouw toch flink bloed lopen. :-X
Nouja ik kan weer een half jaar, eh 3 maanden ? eh x aantal tijd vooruit ::) En ik ben alweer dichter bij het broodrooster :biggrin2:
Lizzy schreef:
;D ;D ;D ;D ;D

Maar dat gevoel van "wat heb ik gisteren gedronken en hoeveel?" herken ik heel goed :-X . Ik dacht echt dat ik een halve fles Whisky had gedronken :-X
ok dus als ik drink dan maakt het niet meer uit waarvan :g: ;D
Kim_S schreef: za 08 jan 2022, 12:16 Wonderlijk toch, dat de booster er meer in lijkt te hakken dan de eerste twee.

Hier weer helemaal fris en fruitig (nouja, zoals anders, gewoon weer de volle 25% zegmaar :biggrin2: ).

Beterschap voor iedereen die nog midden in de bijwerkingen zit :-*
Bij mij niet hoor.
Is dat een slecht teken? Misschien kan ik hem beter voor de zekerheid nog een keer halen.. :P :cool:

Meneer moet nog een week wachten. Pfff... Ik vind het laat..
Ik ben er niet geheel gerust op. Omicron lijkt minder leeftijdsgebonden te zijn en dus ook jongere mensen die ziek worden. En meneer heeft toch wel overgewicht (15 kg te veel) , beweegt NIET (waar ik al tijden over zaag maar nu echt een punt van aan het maken ben), komt niet buiten en heeft dus een vit D die schandalig laag ligt. :-X Ik geef hem al een tijd supplement maar denk er niet dagelijks aan en dat doet hij zelf ook niet natuurlijk.
En dan is hij nog mannelijk en 39 jaar.
Alles zit dus wat tegen voor zijn prognose..zonder booster ben ik er toch niet geheel gerust op als hij het krijgt. En ze verwachten de piek in besmettingen rond half januari in België en hij krijgt dus maar de 16e de booster... :(
Door Kim_S
Kaio schreef: zo 09 jan 2022, 08:53 Mijn kop staat op exploderen :-X Was de hele nacht al, goed geslapen zeg :shy:
Herkenbaar. Voor wat het waard is, bij mij en meerdere van mijn collega's duurde de hoofdpijn precies 24 uur. Aftellen dus maar :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door