Hier weer helemaal fris en fruitig (nouja, zoals anders, gewoon weer de volle 25% zegmaar

Beterschap voor iedereen die nog midden in de bijwerkingen zit

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef: ↑za 08 jan 2022, 12:12 Van de vaccinatie heb ik eigenlijk geen last gehad. De booster is een ander verhaal. Van de prik zelf geen last gehad, maar daarna brak, mweeeh, een algeheel gevoel van "wat heb ik gisteren gedronken en hoeveel?".
En hoofdpijn. Niet echt heel erg, maar genoeg om er last van te hebben en toch maar een paracetamol te nemen.
Om een uur of 4 onder de dekens gekropen en geslapen tot de andere ochtend. En vrijdag ook weer vroeg naar bed en pas tegen 10 uur eruit gekomen.
Gelukkig is het geen mannengriep zeg... Want dan had ik echt niet geweten wat ik moest doen. Ja, 112 bellen.![]()
![]()
![]()
Kim_S schreef: ↑za 08 jan 2022, 13:51 Dat is ook zo hoor, maar dan hoop ik wel dat dit voorlopig de laatste was, zit niet te wachten op elke paar maanden 1 a 2 dagen uit de running te zijnNou.....![]()
Lizzy schreef:ok dus als ik drink dan maakt het niet meer uit waarvan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat gevoel van "wat heb ik gisteren gedronken en hoeveel?" herken ik heel goed. Ik dacht echt dat ik een halve fles Whisky had gedronken
Kim_S schreef: ↑za 08 jan 2022, 12:16 Wonderlijk toch, dat de booster er meer in lijkt te hakken dan de eerste twee.Bij mij niet hoor.
Hier weer helemaal fris en fruitig (nouja, zoals anders, gewoon weer de volle 25% zegmaar).
Beterschap voor iedereen die nog midden in de bijwerkingen zit![]()