Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Jantina schreef: Ooooh is het geboren??? Wat super fijn!!! En mooie naam zeg!

(ik heb voor vdaag gepland dat ik de deur niet uit hoef, hooguit t zwembadje in. Ziekenhuiskoffertje inpakken - na veel weeen gisteren nu haast mee... - laatste wasjes doen enz)
spannnnnend
Door Jantina
Officieel moet ie nog 3 weken blijven zitten tot de keizersnede maar ik voel me al zo anders en heb soms zulke heftige weeen dat ik een sterk vermoeden heb dat hij er eerder uit wil...het is ook een groot kindje, loopt 2 wkn voor, misschien heeft dat er ook mee te maken.
Door inni
Wenche en partner, dikke prficiat mt jullie levenswerk!!! geniet ervan.

voor de wachtende.............vanavond onweer......verhoogt de kans.  En verder zou ik wachten, bevallen met zo'n hitte is niet alles, maar als 't moet..........dan gaat 't ook wel heb ik ondervonden.
Door orinake
Proficiat Wenche!!!!!!

Jantina, jij moet nog wachten mie :p Neenee, als je prutske komt dan ben jij eerder ;)

Vandaag wakker geworden met verschrikkelijke buikpijn. Heel de nacht mijn pittenkussens verwarmt tegen de rugpijn.
Maar guess what... tis allemaal weer stilgevallen.

Morgen zijn we 38w ver we, en aangezien ons bolleke ook lekker voor staat in groei mag het voor mij ook wel zo ver zijn hoor.
Nu ja als de natuur niet mee wilt dan wilt hij niet mee en loop ik nog max 14 dagen :)
Wenche gefeliciteerd, Wat een mooie namen zeg!

Tamara, nog even volhouden meid, het zal niet meevallen met deze hitte!

Samantha, spannend!! Ik heb het al gezegd maar ik zie jou ook nog 3 weken doorlopen hoor! Hou je me op de hoogte?
Door orinake
ik ben weer aan het smelten.
Ik ben maar water aan het drinken om al dat vocht te compenseren.
Ik heb momenteel al 1.5L water - 1 tas melk - 1 appeltiser - 1 smoothie gedronken om toch maar voldoende vocht te houden.

Dat het maar snel dinsdag is se. Dan zien we ons woelwatertje weer. (Al moet ik zeggen dat ik voor de middag heel weinig beweging gehad heb, deze middag wel eventjes, maar ook nu is het weer rustig, dus veel woelen is er niet bij vandaag)
Door Cupcake
Gefeliciteerd Wenche!!
De mensen die echt op hun eindje lopen hebben vast een zware dag gehad?
Ik was zo blij dat ik heel dag mocht werken. Heel de dag de airco op 23 graden en het was goed te doen zo. De dikke enkels en voeten nemen we vandaag voor lief!
Door Cupcake
Hebben je paarden het zwaar??
De mijne staat overdag in de wei onder de bomen, als de zon onder is gaan we een uur wandelen en ze staat er echt fief bij.....ik verbaas me er ook over, maar m'n oudje lijkt echt totaal geen last te hebben.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door