Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef:Gehaktballetjes, aardappelpuree, bruine bonen. Het ging er bij iedereen niet allemaal even geweldig in, maar ze hebben allemaal wat gegeten.Wauw Koek! Wat knap! Handig ook.
Kleuter kan trouwens binnenkort helemaal zelf koken. Ze draaide vanmiddag een perfect gehaktballetje, alsof ik hem zelf had gedraaid. Ze pelt juinen en knoflook en heeft ook al eens - illegaal - een teen knoflook klein gehakt.
koekje schreef:Gehaktballetjes, aardappelpuree, bruine bonen. Het ging er bij iedereen niet allemaal even geweldig in, maar ze hebben allemaal wat gegeten.Je eigen gefabriceerde keukenmachine!
Kleuter kan trouwens binnenkort helemaal zelf koken. Ze draaide vanmiddag een perfect gehaktballetje, alsof ik hem zelf had gedraaid. Ze pelt juinen en knoflook en heeft ook al eens - illegaal - een teen knoflook klein gehakt.
koekje schreef:Nee, showboatOok lekker. Ik wil je toch de hamburgers van de Glimlach aanraden. En de rest van de friet daar ook, hoor. Zit ook nog bij jullie om de hoek dus dan blijft het lekker warm.