Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef:Ja. Nou durf ik daar ook niks aan af te lezen want ze heeft altijd serious tits na haar loopsheid. Alleen had ik het idee dat dat niet zo snel na de loopsheid was. Nou ja, nog ff doorbijtenIn de toekomst moet je dat soort dingen toch beter bijhouden
pike schreef:In de toekomst moet je dat soort dingen toch beter bijhoudenDat heb je met die broodfokkers hè
pike schreef:In de toekomst moet je dat soort dingen toch beter bijhoudenLiz gaat nu na elke loopsheid elke dag een foto maken hoor. Gewoon om altijd te kunnen vergelijken
Kim_S schreef:Dat heb je met die broodfokkers hèBedankt he. Ik acht jou verantwoordelijk voor wijn tegen mijn beeldscherm
Lizzy schreef:Bedankt he. Ik acht jou verantwoordelijk voor wijn tegen mijn beeldschermExit laptop nummer 2 due to wine?
Lizzy schreef:Maar even serieus: tinypic werkt bij jullie nog wel?Nope. Hier ook niet. Wilde foto van chendo zijn pootjes posten maar ging niet
Martine-Tom schreef:Exit laptop nummer 2 due to wine?Ja, het scheelt niks hè
tt-tjes schreef:Nope. Hier ook niet. Wilde foto van chendo zijn pootjes posten maar ging nietNee sorry, Tinypic is even uitgezet. Het veroorzaakte de dubbele berichten. Wordt door Jeff aan gewerkt!
Lizzy schreef:Ja, het scheelt niks hèSchadeclaim indienen bij het beheer...oh wacht ff. Levensgevaarlijk, die opmerkingen van Kim_S !!!!!!!!
Lizzy schreef:Ja, het scheelt niks hèHet is maar goed dat ik niet door de keuring voor pupkopers kwam!. Levensgevaarlijk, die opmerkingen van Kim_S !!!!!!!!
Kim_S schreef: Dat heb je met die broodfokkers hèIk hoop dat de hokjes wel schoon zijn....