Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
koekje schreef:Had ik al verteld dat ik niet van wildplassen hou?
We gingen net in de douche, want een bepaald iemand rook naar pis, ondanks bad van gisteravond voor het slapen gaan. Ik vroeg om de pamper uit te doen en aan mij te geven. uitdoen lukte wel, ik mocht hem zelf van bed plukken. Ik kwam weer terug in de badkamer, om hetzelfde bepaalde iemand in hurkhouding boven de badmat aan te treffen >:(
En we hebben gewoon boven een wc en nog geen minuut daarvoor had ze een pamper om >:(

;D ;D ;D
Sorry maar dat is ook wel grappig :biggrin2:
Als je niet degene bent die het op moet ruimen :cool:
Door fransbulletje
Angelique schreef:Ik begrijp best enige teleurstelling, maar 2zg is geen euthansie- advies oid. Het staat voor Zeer Goed. Het is niet voor niks bij de meeste rv's al voldoende om uiterlijk fokwaardig te zijn. En je zegt al dat Bull op 1 ook een mooie bull is, dus die zal ook niet dik genog, door de ring rollen enz. Hele horden keurmeesters (zker buitenlanders)die enkel de 1ste een U geven, of de volwassen uitgegroeide honden.
En over de km,s smaak valt helaas niet te twisten, die kunnen bij 2 mooie honden gerust denken...die ander zijn vlekpatroontje vind ik net wt mooier.
Schouders ophalen, gewoon trots en blij met je hond blijven en volgende keer beter. :)
2 ZG is ook niet slecht maar als een veel te zware bull met schrapende ademhaling die moeizaam door de ring heen hobbelt ook een 2ZG krijgt voelt het gewoon tekort gedaan.
Deze keurmeester is een hele aardige man die Oliver in de puppyklasse keurde en heel lovend over hem was en het advies gaf hem niet te zwaar te laten worden.
Zwaar is hij dus echt niet geworden maar wel mooi gespierd, jammer dat dit dan niet genoemd wordt in zijn keurrapport.
Verder ben ik klaar met showen, daar zijn andere zaken belangrijk dan die ik belangrijk vind.
Buiten de ring juist zoveel complimenten gehad daar word ik blijer van, gelukkig mensen die het verschil wel zien.
Door pearlsofpassion
koekje schreef:Grrrr. Om 7 uur uit bed terwijl dat normaal op maandag pas om 8 uur hoeft. Er had iemand voor de helft haar pamper uitgedaan en toen in bed gestraald. Om vervolgens tegen mama aangeplakt te komen liggen, want nat bed ligt niet lekker.

:biggrin2: ;D
Sorry, ik vind dit een heel grappige actie! :-[
Minder leuk als je moet opstaan natuurlijk.

Ik heb ook een slaaptekort -klaag.
Laurens is vorige week met een verkoudheid thuisgekomen en nu hebben we het allevier...
Donderdag plots prut uit zijn oor: ja ja, dubbele oorontsteking. Met hem gaat het gelukkig al beter maar ik had gisteren ook een verstopte kop waarbij de druk in 1 van mijn oren erg opliep, dus ik voelde ook al een ontsteking opkomen. Gelukkig is ze blijkbaar net op tihd terug open gekomen want vanmorgen voelde ik niets meer.
Vincent heeft echter de hele nacht liggen woelen. Koorts, slecht slapen, verstopte neus en dus moeilijk ademen. En rond 4u begon er wat prut in zijn ooghoek te zitten. Vanmorgen zat dat al goed dicht, dus naar de dokter en welja: naast die oogontsteking ook een oorontsteking...
:(
Door Charlie Angel
Angelique schreef:Hij is vertroeteld :biggrin2:

Mama...help..

trudeatz.jpg

Rennen voor de enge kind :biggrin2:

trudeatz2.jpg

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Stoer!!!

Koek, ik spaar geen berg was, ik vuw het gelijk op als het droog is, hoe burgerlijk is dat. ::) :biggrin2:
Door jasmijn
We gingen net in de douche, want een bepaald iemand rook naar pis, ondanks bad van gisteravond voor het slapen gaan. Ik vroeg om de pamper uit te doen en aan mij te geven. uitdoen lukte wel, ik mocht hem zelf van bed plukken. Ik kwam weer terug in de badkamer, om hetzelfde bepaalde iemand in hurkhouding boven de badmat aan te treffen >:(
En we hebben gewoon boven een wc en nog geen minuut daarvoor had ze een pamper om >:(
Nee heb nog nooit iets over gezecht ::) ;D
Over een paar jaar kan je me terug pakken dus sorry maar ;D ;D ;D ;D

O POP wat naar, ik hoop dat jullie snel weer allemaal beter zijn.

Ik ben ook ziek, heb de zelf ontdekte linker kant ziekten ::)
Dat heb ik zo af en toe, dan is de linker kant van mijn hoofd ziek.
Dus linker kant keelpijn, linker neus verstopt, linker oorpijn en linker kant hoofdpijn.
Rechter kant heeft niks, maf lijf ::)
En laat nu mevrouw heel erg wakker zijn om 6:15 en inplaats van de helen middag slapen 2 uur genoeg vinden >:(
Net nu ik graag in bed wil liggen besluit elza meer wakker te zijn, zucht

Gelukkig is wel enkel vrooilijk wakker dus geen gehuil of zo :biggrin2:
Door - pien -

Toen mijn kleine nog klein was flikte ze dat ook gewoon. In bed de pamper uittrekken en hopla, in bed zeiken >:(
Ik heb haar toen een slaapzak aangedaan. Die trok ze soms ook uit. Maar niet altijd. Nog handiger was het om 'm achterstevoren aan te doen las ik later, krijgen ze 'm niet zo makkelijk uit.
Door pearlsofpassion
Dat is er wel over he! >:(
Dat zou ik ook echt niet meer grappig vinden.
Door eelke
Wel handig toch? Op de mat? Hoef je die alleen op te tillen en in de machine te gooien :P het wordt tijd voor lekker-blote-billen weer denk ik he?

Sjonge. Ik ging ff met Joep naar buiten, was er iemand vreselijk boos. Hij gooide met containers, riep iets over turken en Marokkanen, en aan het eind van de straat begon hij tegen iemand anders te roepen. Ik heb maar gedaan of we toevallig de andere kant op liepen, ik bleef hem horen roepen. Tuuutuuutuuuu ik zie je niet niks aan de hand ::)

Joep van zn padje af want we gingen van zn padje af. We doen dat veldje altijd linksom!
Door Mieke L.
Leuk hè kinderen? Zo stond mijn zoon bovenaan de trap naar beneden te piesen toen hij begon te ontdekken hoe leuk het was om zonder luier te plassen. Ach hij is nu bijna 21 en gelukkig doet hij dat allang niet meer.
Door hannabelgje
Klaagje van Zoë. Vrouwtje moest weer zo nodig de nagel van mijn wolfsklauw knippen. En dat vindt ik heel eng hoor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Eef+Stippels
hannabelgje schreef:Klaagje van Zoë. Vrouwtje moest weer zo nodig de nagel van mijn wolfsklauw knippen. En dat vindt ik heel eng hoor.

Ach he toch :bigarmhug:
Door Kim_S
Een vieze smerige teek van mijn hondje geplukt. Gelukkig zat hij niet stil en heeft hij lange krullen >:(
En nou heb ik overal kriebel >:(
Door hannabelgje
En dan lees je op iemand zijn FB pagina:
Nog een paar daagjes geduld en dan mogen we haar halen. De pups zijn inmiddels 5 weken.
Kansloos......

Door Pauline
Het gaat niet goed met mijn vader..... :'(

En ik moet toch aan mijn sliding hernia geopereerd worden. Klachten gaan maar niet over. :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door