Ik weet niet meer wat ik er eerst over zei. Maar ik neem hem wel. Zowel corona als het vaccin hebben denk ik risico's. Met als extra nadeel dat je je smaak kwijt kunt raken bij corona, en bijkomend voordeel van het vaccin dat er weer meer mogelijk is voor de maatschappij. Dus ja, met het risico dat ik van beide ziek kan worden, maar bij het vaccin tenminste wel chocolade kan blijven proeven en hopelijk weer eens naar een festival kan; kies ik het vaccin.
pearlsofpassion schreef: ↑wo 06 jan 2021, 08:04
Ik denk er nu anders over.
Zoals ik al aangegeven heb..
Ik heb weinig tot geen zorgen over bijwerkingen (enkel dat Pfizer zelf aanraadt aan mensen met gekende allergieën om hun vaccin niet te nemen vind ik niet vertrouwenwekkend en ik ben nogal snel allergisch). Ik zie er het nut van in (op dit moment) ook voor niet-risico groepen. En ik ben ook banger voor het virus zelf.
Niet in de eerste plaats voor mezelf maar zeker voor bepaalde mensen rond me.
En het kan zo idd niet nog jaren blijven duren.
Maar ik kom bij de eersten aan de beurt (wat ik niet correct vind maar goed) en ik hoop dat het tegen dan dus een ander merk kan zijn.. Misschien stom maar goed....
Ja, ik dacht ik ga eens kijken hoe dat zit met die allerieen. Niet zo handig informatie over te vinden;
Dat maakt alleen uit als je allergisch bent voor een bestanddeel van het vaccin. Deze ingrediënten zijn te vinden in de bijsluiter. In het vaccin van Pfizer/BioNTech zitten geen antibiotica.
Overleg voor de vaccinatie altijd met de arts op de priklocatie als je eerder een ernstige allergische reactie of ademhalingsproblemen hebt gehad na een vaccinatie.
Na vaccinatie blijft iedereen vijftien minuten bij de priklocatie zodat eventuele allergische reacties direct behandeld kunnen worden.
Doe er dan een linkje naar de bijsluiter bij denk ik dan...