Ronald schreef: Is er een ander antwoord dan?Blijkbaar niet.
Ook zo eentje: Mag ik je een vraag stellen? Dat doe je al!

De dochters worden er nog steeds pissig van, en die weten vanaf hun geboorte niet anders.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ronald schreef: Is er een ander antwoord dan?Blijkbaar niet.
Ook zo eentje: Mag ik je een vraag stellen? Dat doe je al!
-Annemarie- schreef: Blijkbaar niet.Oh, maar dat is dochters eigen, hoor... Die van mij zet dan ook het stemmetje op en zegt: "Paaaaaaaaap!".![]()
De dochters worden er nog steeds pissig van, en die weten vanaf hun geboorte niet anders.![]()
![]()
Ronald schreef: Oh, maar dat is dochters eigen, hoor... Die van mij zet dan ook het stemmetje op en zegt: "Paaaaaaaaap!".Psies!![]()
Naomi M. schreef: Yep Nynke en MargaS. Ik hoop het ook. Na bijna een jaar thuiszitten is het fijn dat hij misschien weer aan de slag kan.Grappige typo! Staat wel heel gezellig zo
Gister heel de dag geverfd. Vannacht slecht geslapen. Kon denken niet stoppen en viel niet in slaap. 4 uur was ik nog wakker. Net toch maar naar beneden. Koffie en rijstwafels op. Snel ff wassen en ook de wasmachine weer aan en dan tweede lach gaan verven. Huis van vriendin begint nu ergens op te lijken. Hoop dat ze deze maand over kan.
Martine-Tom schreef: Grappige typo! Staat wel heel gezellig zoWhoehahahahhah ja idd!![]()