Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
saiko schreef: Ik wou even laten weten dat ik 23 juli ben bevallen na een zwangerschapsduur van 33 weken van rens 18.23 uur 2180 en 43 cm en mirthe 18.29 uur 1995 gram en 43.5 cmVan harte gefeliciteerd!
Naar omstandigheden doen ze het goed, ze liggen in de couveuse ademend al wel zelf
Ik mocht vandaag naar huis, wel raar om ze achter te laten maar ze zijn in goede handen
sella schreef: Het is per 1 juli al omhoog gegaan, dus ik neem aan dat dit ergens foutief staat.Nee hoor. De posttarieven worden echt m.i.v. 1 augustus verhoogd. Zie ook de site van post.nl: http://www.postnl.nl/zakelijk/klantense ... ustus-2013. En omdat de zegels die je nu koopt gewoon geldig blijven hoef je niet bij te plakken. Het is dus voordeliger als je nu een voorraadje zegels inslaat.
wenche schreef: Ik stofzuig 's ochtends (en ga er dan nog 3-4x per dag op haarvlokken-jacht met de kruimeldief)
De badkamer en toilet hebben inmiddels al 3x de grote beurt gehad (inclusief muren)
En nu zit ik me dood te ergeren omdat de glazenwasser zou komen en er nog steeds niet is geweest... Volgens mijn vader komt ie echt vandaag... (Is onze oude buurjongen, die heel toevallig nu ook in mijn straat woont)
Ik ben niet erg mobiel, dus bezoekje aan bieb/winkelcentrum gaat ook niet.. :s
Van mij mag ze vandaag nog komen;)
wenche schreef: En nog steeds geen baby, of aanstalten :sIk hoop dat de kleine vlot aanstalten gaat maken om er uit te komen. Sterkte!
wenche schreef: En nog steeds geen baby, of aanstalten :snog geen lijst gehad met goed bedoelde tips (die hier geen fluit hielpen maar soit :p)
orinake schreef: nog geen lijst gehad met goed bedoelde tips (die hier geen fluit hielpen maar soit :p)Of toch misschien die framboosbladthee of -capsules?
Zouden moeten helpen:
Verse ananas eten
Tonic drinken
Springen
Trappen lopen
Wandelen
Veel sex hebben
Nu bij Eneas heb ik echt alles geprobeerd.
ik was uitgerekend op 13 februari en ik ben die dag nog een wandeling gaan doen van 10km gaan doen met de hondjes (5km heen, iets drinken en 5km terug).
wenche schreef: Lees net op fb dat degene die een dag na mij uitgerekend was nu ook bevallen is...Jij hebt geen privé zwembad daarbinnen, maar een lekkere jacuzzi schat ik zo
Gun het iedereen van harte, maar wanneer mag ik nou![]()
wenche schreef: Lees net op fb dat degene die een dag na mij uitgerekend was nu ook bevallen is...Misschien toch morgen dan een 2de keer laten strippen?
Gun het iedereen van harte, maar wanneer mag ik nou![]()
orinake schreef:en dat helpt ook, ontspannen is immers goed (als alles er klaar voor is
Dan krijg ik liever een zachte massage