Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
saiko schreef: Ik wou even laten weten dat ik 23 juli ben bevallen na een zwangerschapsduur van 33 weken van rens 18.23 uur 2180 en 43 cm en mirthe 18.29 uur 1995 gram en 43.5 cm
Naar omstandigheden doen ze het goed, ze liggen in de couveuse ademend al wel zelf
Ik mocht vandaag naar huis, wel raar om ze achter te laten maar ze zijn in goede handen
Van harte gefeliciteerd!
Door Sonja
sella schreef: Het is per 1 juli al omhoog gegaan, dus ik neem aan dat dit ergens foutief staat.
Nee hoor. De posttarieven worden echt m.i.v. 1 augustus verhoogd. Zie ook de site van post.nl: http://www.postnl.nl/zakelijk/klantense ... ustus-2013. En omdat de zegels die je nu koopt gewoon geldig blijven hoef je niet bij te plakken. Het is dus voordeliger als je nu een voorraadje zegels inslaat.
Door inni
wenche schreef: Ik stofzuig 's ochtends (en ga er dan nog 3-4x per dag op haarvlokken-jacht met de kruimeldief  :-X)
De badkamer en toilet hebben inmiddels al 3x de grote beurt gehad (inclusief muren)

En nu zit ik me dood te ergeren omdat de glazenwasser zou komen en er nog steeds niet is geweest... Volgens mijn vader komt ie echt vandaag... (Is onze oude buurjongen, die heel toevallig nu ook in mijn straat woont)

Ik ben niet erg mobiel, dus bezoekje aan bieb/winkelcentrum gaat ook niet.. :s
Van mij mag ze vandaag nog komen;)
:) ;)
Door orinake
wenche schreef: En nog steeds geen baby, of aanstalten :s
nog geen lijst gehad met goed bedoelde tips (die hier geen fluit hielpen maar soit :p)
Zouden moeten helpen:

Verse ananas eten
Tonic drinken
Springen
Trappen lopen
Wandelen
Veel sex hebben

Nu bij Eneas heb ik echt alles geprobeerd.
ik was uitgerekend op 13 februari en ik ben die dag nog een wandeling gaan doen van 10km gaan doen met de hondjes (5km heen, iets drinken en 5km terug).

Deze morgen al wat aan het poetsen geweest. Babykamer: is helemaal gepoetst, zou wel nog geschilderd moeten worden, maar dat zal niet voor nu zijn. Kamer van Eneas en Eowynn is helemaal gepoetst. Onze eigen slaapkamer is helemaal gepoetst.
We zijn al naar de winkel gewandeld en hebben net gegeten.
Dus nu eventjes rusten en dan zullen we er weer invliegen.
Ik denk dat ik aan de keuken ga beginnen, er staat een berg afwas te wachten, een berg glas voor de container....

Vandaag wel al een paar keer ferme steken gehad, maar het blijft bij een paar losse krampen en daar houd het op.
Door Sonja
orinake schreef: nog geen lijst gehad met goed bedoelde tips (die hier geen fluit hielpen maar soit :p)
Zouden moeten helpen:

Verse ananas eten
Tonic drinken
Springen
Trappen lopen
Wandelen
Veel sex hebben

Nu bij Eneas heb ik echt alles geprobeerd.
ik was uitgerekend op 13 februari en ik ben die dag nog een wandeling gaan doen van 10km gaan doen met de hondjes (5km heen, iets drinken en 5km terug).
Of toch misschien die framboosbladthee of -capsules?
Door Jantina
Wij kregen van de zwangerschapsyoga-docente ook documentatie over de mail over de invloed van sex op het op gang komen van de bevalling. Het prostaglandine (dacht ik) wat ze met een gel inbrengen als je ingeleid wordt zit ook in sperma. Wie wil kan ik het doormailen. Was op zich wel een mooi artikel over de overeenkomst tussen het verwekken en baren. Maar goed.. Daar moet je maar net zin in hebben in al die fratsen...
Door orinake
Lol dat was mijn idee dus ook, als ik een plankharde buik heb staat men hoofd echt niet op sex...
Dan krijg ik liever een zachte massage :)

De rest goh kheb dat geprobeerd en dat hielp geen steek.
Nu de gyne zei dat gisteren ook hoor.
Als je lichaam pas na 40 weken klaar is om te bevallen dan helpen al die truukjes niet.
Nu, zowiso loop ik niet langer dan 40 weken, want dat trek ik niet :s
Door Jantina
wenche schreef: Lees net op fb dat degene die een dag na mij uitgerekend was nu ook bevallen is...
Gun het iedereen van harte, maar wanneer mag ik nou :(
Jij hebt geen privé zwembad daarbinnen, maar een lekkere jacuzzi schat ik zo  :P. Jouw kleintje zit veeeeels te lekker in mama's buik. Ook een compliment hoor, dat ze het zo fijn bij jou heeft! Ze moest alleen eens weten hoe leuk het daarbuiten is!
Door orinake
wenche schreef: Lees net op fb dat degene die een dag na mij uitgerekend was nu ook bevallen is...
Gun het iedereen van harte, maar wanneer mag ik nou :(
Misschien toch morgen dan een 2de keer laten strippen?
Bij mij haalde dat helaas ook niets uit, maar wie weet he...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door