ik heb er 10 op 1 ring
dus 50 per droogbeurt
gaat prima
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: Ik krijg er 2 kilo in, waarom mogen ze elkaar niet raken?staat in het boekje
orinake schreef: Hoe schikken jullie de eendenvoeten?ik leg ze om en om, kan er 17-18 makkelijk op 1 rooster kwijt. Maar ik heb de Orava droger, die tieneke vroeger verkocht. De roosters hebben een grotere diameter dan de Bomann's
Ik krijg er precies bitter weinig in? Aangezien ze elkaar niet mogen raken kan je er toch niet zoceel in leggen???
baileys schreef: Ik heb de gok genomen en een pens uit de vriezer gehaald en in repen gesneden.Lol ik denk dat je voor pens toch een 15 - 20u mag rekenen om het echt droog droog te kijken...
Aangezien het prachtig weer is, heb ik de droger op het balkon gezet. En nu maar afwachten hoe hoog het stank gehalte gaat worden.
Ik weet 1 ding in ieder geval zeker, dat ding gaat nergens heen want hij wordt bewaakt door 2 honden.
Heeft iemand enig idee hoelang het zal duren voordat het droog is. Ik heb het in repen van ongeveer 2 cm breed gesneden.
koekje schreef: Totdat je boze buren aan de deur krijgt.Gelukkig heb ik maar 1 buurhuis, qua balkon dan, en die zijn werken
orinake schreef: Lol ik denk dat je voor pens toch een 15 - 20u mag rekenen om het echt droog droog te kijken...Pens valt reuze mee in de droger. Niet dat ik dat ding nou graag in de woonkamer zou zetten, maar het is goed te verdragen. 1000x liever pens dan nog een keer vis iig
Pens heb ik nog niet geprobeerd... de geur alleen al houd me tegen
Els en Max schreef: Pens valt reuze mee in de droger. Niet dat ik dat ding nou graag in de woonkamer zou zetten, maar het is goed te verdragen. 1000x liever pens dan nog een keer vis iigik heb er vis in gehad en dat was niet erg hoor?![]()