Lizzy schreef: ↑wo 05 jan 2022, 09:19 Dat is nou weer jammer! Ben je erg beroerd? BeterschapDank je. Weer de algehele malaise, gelukkig geen hoofdpijn. Jij ook beterschap![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef: ↑wo 05 jan 2022, 12:51 Ik moet zeggen dat ik me ondertussen eigenlijk wel weer helemaal goed voel. Ja, we kunnen (denk ik) ook niet verwachten dat je helemaaaaal niks voelt. Het is toch de bedoeling dat een prik een reactie bewerkstelligt in het lichaam. Toch?Fijn dat het weer goed gaat!
Kim_S schreef: ↑do 06 jan 2022, 08:30 Bij mij is ook vrij hoog geprikt.Ja, die hoofdpijn. Dat duurde bij mij een dag. Beterschap, hoop dat je snel opknapt.
Belabberd geslapen vannacht, hoofdpijn, zere arm, koude rillingen... Elk half uur wakker geweest. Nu vooral nog hoofdpijn, hopelijk trekt dat snel weer weg.
pearlsofpassion schreef: ↑do 06 jan 2022, 08:51 Het moet in de 'bol' op je bovenarm he. Dat lijkt me duidelijk, gewoon al omdat ik die naald altijd zo lang vind. Maar ook daar lopen hier en daar bloedvaten en ook lager is het spierweefsel. Dus dat is niet het belangrijkste denk ik.Dank voor de uitleg.
De manier van prikken kan idd nogal verschillen hé. Vrouwen zijn vaak bruter dan mannen is mijn ervaring, behalve bij dieren en babies...