Ik heb mn laarzen. He he. Verder moet ik eigenlijk nog wat voor mijn werk doen maar ik heb er geen zin in dus ben ik het aan het uitstellen tot morgenochtend. Wellicht heb ik dan wel discipline.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Half 8 is laat, hier staat dogmeat er altijd al om 6 uur ofzoHier komen ze normaal rond een uur of 13.00. 06.00 is midden in de nacht.daarom ga ik het meestal maar zelf ophalen.
.
-Annemarie- schreef:Ohhh, ik kan daar toch zo jaloers op zijn, al die ontzettend creatieve mensen!Geweldig is dat héMooi!
Vanmorgen weer gespeurd met Moyra. Scent detection op afstand met 4 bakjes ging prima. Ze gaat netjes zitten om het goede bakje aan te geven. Daarna een handschoen vinden en de bijbehorende persoon zoeken. Het ging super! Ze is echt geconcentreerd aan het werk; blaffende hond in een geparkeerde auto wordt genegeerd, evenals een wandelende familie, en alle lekkere geurtjes op het veld waar we overheen lopen. Zó mooi om te zien!
Daarna is ze lekker moe.En ik ook.
Els&Flow schreef:Hier komen ze normaal rond een uur of 13.00. 06.00 is midden in de nacht.Dat is de tijd dat de wekker gaat om op tijd op het werk te zijn....![]()
![]()
Kaela schreef:Dat is de tijd dat de wekker gaat om op tijd op het werk te zijn....
eelke schreef:Jaaaaaaaaaaaaaa dikke doei, ik begin meestal tussen 13.00 en 15.00 met werkenHelemaal mee eens!![]()
6.00 is midden in de nacht.
Kaela schreef:Hier is dat de tijd waarop ik vertrek naar het werk.
Dat is de tijd dat de wekker gaat om op tijd op het werk te zijn....
eelke schreef:Jaaaaaaaaaaaaaa dikke doei, ik begin meestal tussen 13.00 en 15.00 met werkenLucky you!![]()
6.00 is midden in de nacht.
Kaela schreef:Of je gaat niet vroeg naar bed en zit nu als een zombie achter je bureau
Lucky you!
Al heb ik ook niet te klagen met 1 vrije dag en 1 avonddienst in de week hoor. Drie keer vroeg op is nog wel te doen. Al is het wel ook direct het antwoord op de vraag: waarom ga je zo achterlijk vroeg naar bed? Well, do the math! Als ik mijn uurtjes wil maken en vroeg op moet, dan ga je dus vroeg naar bed.
zurca schreef:Gisteren de "Evi-hardloop-app" op mijn telefoongezet en daarna daadwerkelijk de deur uit gegaan om te beginnen met hardlopen![]()
![]()
Ik ben echt zo ontzettend niet sportiefMaar merk gewoon dat mijn conditie achteruit gaat, sommige broeken zitten niet zo lekker meer en ik ben een zoetekauw en kan dat niet laten staan dus....hardlopen it is
![]()
Iemand misschien een tip voor een site met goede warming up en cooling down oefeningen?
eelke schreef:Half 8 is laat, hier staat dogmeat er altijd al om 6 uur ofzoHoe bevallen de laarzen? Ik moet nog op jacht. Althans, 1e poging misluktdaarom ga ik het meestal maar zelf ophalen.
Ik heb mn laarzen. He he. Verder moet ik eigenlijk nog wat voor mijn werk doen maar ik heb er geen zin in dus ben ik het aan het uitstellen tot morgenochtend. Wellicht heb ik dan wel discipline.
hannabelgje schreef:Of je gaat niet vroeg naar bed en zit nu als een zombie achter je bureauJa dat is ook een optie. Maar aangezien ik nogal gevoelig ben voor slaapgebrek, voorkom ik dat zoveel mogelijk.![]()
![]()
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
zurca schreef:Gisteren de "Evi-hardloop-app" op mijn telefoongezet en daarna daadwerkelijk de deur uit gegaan om te beginnen met hardlopenWat goed van je! Tip: rustig aan! Loop de eerste lessen gerust een paar keer voordat je naar de volgende gaat. Omdat je aangeeft niet sportief te zijn, je lijf mag wel even de tijd krijgen om te wennen.![]()
![]()
Ik ben echt zo ontzettend niet sportiefMaar merk gewoon dat mijn conditie achteruit gaat, sommige broeken zitten niet zo lekker meer en ik ben een zoetekauw en kan dat niet laten staan dus....hardlopen it is
![]()
Iemand misschien een tip voor een site met goede warming up en cooling down oefeningen?