Mieke L. schreef: Het ging me net ff te ver om vannacht ervoor op te staanVoor mij was het ook te gortig, maar werd om half 4 wakker en dacht kijk ff.Maar we hebben gewonnen dus!!! Gaaf!!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mieke L. schreef: Het ging me net ff te ver om vannacht ervoor op te staanVoor mij was het ook te gortig, maar werd om half 4 wakker en dacht kijk ff.Maar we hebben gewonnen dus!!! Gaaf!!
Mieke L. schreef: Wanneer spelen we weer? Zeker weer 's nachts?Het kan niet beter!!
eelke schreef: Ah vandaar dat ik niet kon slapen! Had vannacht maar ff geroepen!Ja, Sorry Eelke
Mandarijn schreef: Chips......Net op tijd gezien, ga ik toch even kijken! Ik moet morgen weer vroeg op dus ik weet niet of ik het einde haal.
Niet korgennacht Maar over 20 minuten moeten de Oranje Leeuwinnen aan de bak Tegen China!!!!!!
Mieke L. schreef: Net op tijd gezien, ga ik toch even kijken! Ik moet morgen weer vroeg op dus ik weet niet of ik het einde haal.Hier hetzelfde probleem
Mieke L. schreef: Nou in ieder geval de rust gehaald! 0-0En te weinig de 16 meter van China.