Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Maxi's 3-tal schreef: Heb je een lekkere lange dag. ::)
Ik ben ook onvrijwillig vroeg en ben maar lekker met een dekentje op de bank gaan zitten.
Ja, en we vertrekken vanmiddag met vrienden naar de ardennen, dus vroeg gaat het toch al niet worden  ;D
Misschien dat de beer daarom ook wel moest huilen. Hij zit niet alleen hoor. Nee, de kleine Zovies en mijn zusje en vriend komen hier gezellig oppassen. En met die eerste is de beer nog steeds niet zo blij  ::)
Ach, hij ligt nu lekker buiten, en de vogels doen ondertussen flink hun best. Ik ga zo maar koffie zetten.

Had jij een huilende kat of een huilende Mien?
Nee vroeg wordt het dan niet, maar je hebt wel een leuke trip voor dr boeg dus! Veel plezier alvast. :-*
En beer zal zich erbij neer moeten leggen. ::)

Hahaha, geen van beiden hoor, ik had weer een flink nare droom en kon gewoon niet meer in slaap vallen daardoor.
Laatst gewijzigd door Charlie Angel op vr 04 apr 2014, 07:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Maxi's 3-tal schreef: Nee vroeg wordt het dan niet, maar je hebt wel een leuke trip voor dr boeg dus! Veel plezier alvast. :-*
En beer zal zich erbij neer moeten leggen. ::)

Hahaha, geen van beiden hoor, ik had weer een flink nare droom en kon gewoon niet meer in slaap vallen daardoor.
Als ie er zich bij neer legt hangt en een pup in z'n neus ;)
Uiteindelijk denk ik dat de vis in combi met de warmte hem niet lekker gevallen is, hij poepte ook een beetje dun enzo...  :-\

Wel veel zin in het weekendje ja, werd al helemaal gelukkig toen ik vanmorgen de koelkast open trok, en onze eettafel staat vol met de rest van de boodschappen. Voor 10 mensen eten is best wel veul!  8)
Nare dromen zijn niet leuk!
eelke schreef: Als ie er zich bij neer legt hangt en een pup in z'n neus ;)
Uiteindelijk denk ik dat de vis in combi met de warmte hem niet lekker gevallen is, hij poepte ook een beetje dun enzo...  :-\

Wel veel zin in het weekendje ja, werd al helemaal gelukkig toen ik vanmorgen de koelkast open trok, en onze eettafel staat vol met de rest van de boodschappen. Voor 10 mensen eten is best wel veul!  8)
Nare dromen zijn niet leuk!
Ach arm ventje, moet je dus blijven staan en je buikje voelt ook al niet lekker. Knuffel speciaal voor jou. :-*

Dat is best veel eten ja. :biggrin2:
Veel plezier alvast!

Nee, niet leuk nee en ik heb ze al te lang.
Maxi's 3-tal schreef: Ach arm ventje, moet je dus blijven staan en je buikje voelt ook al niet lekker. Knuffel speciaal voor jou. :-*

Dat is best veel eten ja. :biggrin2:
Veel plezier alvast!

Nee, niet leuk nee en ik heb ze al te lang.
Komt wel goed met hem, ze kennen hem langer als vandaag en hij is echt dol op mijn zusje en haar vriend (vooral die laatste, want die gaat op de grond liggen en dan mag Gijs er op los  ;D). Joep kan wel heel goed met pupje, dat is nu lastig want dan wil Gijs toch meespelen, maar dat durft ie dan weer niet met die kleine. Dus dan is het alles op Joep, die dat nog goed kan hebben ook. Ik denk dat ook zij best moe zijn als we terug komen :)

Ja het is veeeeeeeeeeeel eten. Voor vanavond heb ik al een soeppan met konijn in geuze gemaakt, gisteren al, dus die smaakt vanavond extra lekker. Met krieltjes en rode kool.
Morgen gaan we bbqen.
En verder engels ontbijt, genoeg lekker voor savonds etc etc.

Denk dat die dromen pas over gaan als eea verwerkt is, je krijgt ze niet voor niks... :-\ akelig zijn ze wel. Ik heb ze ook een tijd gehad nadat mijn ouders uit elkaar waren, gelukkig is dat nu over. Bizar wat je hersens allemaal kunnen verzinnen.
Zo, dan boft Gijs met zo' n oppas hihi. Maar ja, ook de hondjes zullen na zo'n weekend wel moe zijn.

Dat klinkt allemaal goed zeg! Het is dat we gaan verhuizen morgen anders zou ik vragen of je nog een plekje voor mij over hebt. ::) :biggrin2:
Maar jullie zullen niet verhongeren daar.

Heb je gelijk in hoor, ze zijn er niet voor niets. Na de verhuizing is het nog 3 weken flink buffelen voor mijn werk en dan moet ik echt rust nemen/krijgen, want ik ben mijzelf heel ver voorbij.
Vanmorgen boodschapjes gedaan en met Oscar geoefend. Hij nam het allemaal niet zo serieus vanmorgen, dus erg nuttig was het niet, maar het was wel lollig! Hij zei heel creatief nee tegen een handeling in zijn nek, hij ging op zijn rug liggen en met 4 poten in de lucht liggen zwaaien  ;D.

Daarna lekker lui het eerste stuk van Intouchable gekeken. Vond meneer K niet leuk, want hij wordt steeds afgeleid door alle grappige stukjes. Nu staat de tas gepakt voor een avonddienst en daarna ga ik de film afkijken.
Getver Martine... Dat zijn nooit "prettige"' berichten! :bigarmhug:

Zo, plafondmeneer is druk bezig, en timmermeneer ook. Ondertussen is platdakmeneer geweest en die gaat een offerte maken voor een nieuw dak op de kajuit.
Ik heb al zo'n donkerbruin vermoeden waar het vakantiegeld dit jaar heen gaat...  ::)
Martine-Tom schreef: Krijg net te horen dat mijn vader parkinson heeft...nou heb ik al ruim een jaar geen contact meer maar komt toch wel ff binnen moet ik zeggen  :-\
Logisch dat dat binnen komt. Ook al is er even geen contact, dit zijn dan toch geen fijne berichten  :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door