Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door orinake
Jantina, geniet van je laatste weekjes!
Ik mag morgen op controle bij de gyne.
Ik ben wel eens benieuwd want de dochter gaat voor de eerste keer mee :) (normaal liggen mijn afspraken zo dat ze naar school zijn).
We zitten momenteel p 37w2d dus het begint te korten.

Dat de energielevels minderen merk ik de laatste dagen ook enorm.
Normaal draai ik men hand er niet voor om om heel mijn boven te poetsen op 1 dag of om een wandeling van 4u te doen...
De laatste dagen is poetsen echter in blokjes, een uurtje poetsen een half uurtje rust enz.
Vandaag met de kindjes naar Planckendael (dierenpark) geweest en na 2.5u moest ik forfait geven.
Ik was echt op.
We zijn dan nog naar mijn mama  gereden, maar ik zat daar bijna te slapen aan de tafel dus zijn we maar naar huis gereden.
Daarnet nog bezoek gehad van een kennis die zonder voeding zat voor zijn 7 kadetten (ze leveren ten vroegste morgen) dus nog snel 30kg uit de vriezer gevist zodat hij even verder kan.
Maar nu?
Zeteltje in en rusten!!!!!
Door karin2
aan alle aanstaande BP moeders : veel sterkte met de laatste loodjes en met de hitte  :-* :-* :-*

Dochter nr 2 is van 7 sept 90 en toen was het ook zo'n hete zomer en ik zat aan boord van een tanker tussen het hete ijzer  :-X
Door Jantina
Oei ik slaap ook zo slecht. Sinds de warmte vorige week maar nu het koeler is nog steeds. Eigenlijk om het uur wakker van de pijn in mijn rug en ribben. En ook doen mn handenbsan pijn en tintelen. Dat worden nog een paar pittige weekjes...
Lieverds: succes op jullie afspraken vandaag!!!!
Door Sonja
Ik voel me met deze temperaturen wel OK, maar als ik de voorspellingen zie voor donderdag en vrijdag dan zie ik daar als een berg tegenop. Ik weet echt niet waar ik het zoeken moet als het kwik boven de 25 graden stijgt.
In ieder geval vandaag en morgen benutten om toch wat dingen te doen. Ik heb hier nog een bouvier die nodig een stukkie korter moet worden gezet.
Door Jantina
Same here... Saartje vdaag of morgen nog borstelen, wil voor die hitte mn was en strijk weg hebben, ga zo even flink boodschappen inslaan. Zal wel weer paar dagen huisarrest worden helaas...
Door wenche
Nou, bij de verloskundige geweest vanochtend..
Ze heeft een poging gedaan tot strippen, maar de "2de" baarmoedermond zit nog dicht, en het hoofdje staat nog "te" hoog, dus ze betwijfeld of dit effect had...

Donderdag moet ik bellen of we nog een afspraak maken voor strippen (maar dan gewoon lekker thuis), of dat we afwachten..

In elk geval heb ik voor 5 augustus een afspraak bij de gyn voor ctg en echo...

Zit stiekem toch wel te hopen dat het strippen van vandaag wel tot een beetje werk aan zet...
Door inni
wenche schreef: Nou, bij de verloskundige geweest vanochtend..
Ze heeft een poging gedaan tot strippen, maar de "2de" baarmoedermond zit nog dicht, en het hoofdje staat nog "te" hoog, dus ze betwijfeld of dit effect had...

Donderdag moet ik bellen of we nog een afspraak maken voor strippen (maar dan gewoon lekker thuis), of dat we afwachten..

In elk geval heb ik voor 5 augustus een afspraak bij de gyn voor ctg en echo...

Zit stiekem toch wel te hopen dat het strippen van vandaag wel tot een beetje werk aan zet...
die laatste dagen hé............dat wachten vond ik altijd zo erg (de eerste kwam 2 weken te vroeg, wat een luxe achteraf gezien), je wil alles nog pikco-bello in orde en je blijft dus maar opruimen en denken dat 't nu wel voor de laatste keer is....en even later is er weer een laatste keer en dan..............ineens  :dribble: zonder dat je er erg in hebt is 't zover. :)

Veel succes aan iedereen die zit te wachten om te bevallen (en ook voor de partners  ;) )
Door Kim_S
Hopelijk heeft het strippen succes!

Ik stond met 40 weken 's nachts om 2 uur nog de badkamer te poetsen, toen was ECHT alles klaar en kon ik eindelijk naar bed.
Om 5 uur braken mijn vliezen en begon het hele circus, hoezo timing?  :biggrin2:
Door wenche
Ik stofzuig 's ochtends (en ga er dan nog 3-4x per dag op haarvlokken-jacht met de kruimeldief  :-X)
De badkamer en toilet hebben inmiddels al 3x de grote beurt gehad (inclusief muren)

En nu zit ik me dood te ergeren omdat de glazenwasser zou komen en er nog steeds niet is geweest... Volgens mijn vader komt ie echt vandaag... (Is onze oude buurjongen, die heel toevallig nu ook in mijn straat woont)

Ik ben niet erg mobiel, dus bezoekje aan bieb/winkelcentrum gaat ook niet.. :s
Van mij mag ze vandaag nog komen;)
Door orinake
Ik ben ook weer thuis.
Beebje is weer goedgekeurd.
Geschat gewicht zit nu op 3.3kg en ik moet nog 2 weken en 4 dagen...
1cm opening, maar jah dat had k bij de eerste 2 ook :)
Advies van de gyne: veel bewegen, sex hebben en springen :p
Ze zou me graag natuurlijk zien bevallen binnen dit en 2 weken.
Ik ging vandaag nog poetsen, maar het zal me niet meer lukken.
Deze morgen naar de gyne geweest, dan naar de winkel laatste spulletjes halen voor de doopsuiker, met Eowynn naar Quick gaan eten aangezien het al na 13u was. Nog even naar de winkel voor wat boodschappen voor vanavond.
En ik voel men rug des te meer.
Ik ga dus even platte rust nemen nu, misschien dat ik vanavond nog wel wat ga poetsen!
Door Sonja
Misschien ten overvloede, maar toch even een tip voor de Nederlandse dames onder ons: de posttarieven gaan per 1 augustus omhoog, dus het loont de moeite om voor die datum (als je het nog niet gedaan had dus morgen) alvast postzegels t.b.v. de geboortekaartjes in te slaan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door