Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
constance.blokzijl schreef:Oh Kaela wat een onwijs mooie foto van Oscar! Hij staat er ook nog zo blij op!
Thanks! Ja ik stond met de smurf te zwaaien waar hij na de gedane arbeid mee mocht spelen. Blijkt een uitstekend geheim wapen te zijn, die oren gingen wel mooi omhoog ;D
eelke schreef:Heel soms slaapt hij eens niet in zijn bankje :smitten:
Aaaaaah Joeperdepoep is mooooooooi!
Ik had een enorme eigenwijze drol vanmorgen in het bos, die had bedacht dat we naar het water & strand gingen... Dat gingen we niet en met dat we een afslag namen, dus niet meer op de route naar het strand gingen, ging meneer er prompt bij liggen...Afbeelding

Het is een beetje zijn maniertje geworden als hij het er niet mee eens is, of een andere kant op wil...
Door Cathelijn
Hij weet wel wat hij wil :biggrin2:

Wij waren hoog in de bergen vandaag. Nog warm genoeg voor een korte broek maar met sneeuw om in af te koelen. En voor dit soort plaatjes
DSCN0948.JPG
DSCN0948.JPG (341.85 KiB) 2309 keer bekeken
Door eelke
Kaela schreef:

Aaaaaah Joeperdepoep is mooooooooi!

Jaaaa hij is knap hé. En jaloers op Ilan denk ik. Maar dat ben ik ook.

En zo'n eigenwijze drol, slim wel! Joep heeft de ziekte van linksaf. De meeste rondjes in de wijk lopen we rechtom, dus sla je steeds rechtsaf en dan kom je weer thuis. Maar dat wil Joep niet, dus op élke hoek wil hij linksaf. Een heel gemier is dat elke keer weer.
Door pike
Cathelijn schreef:Leuke foto Karin!

En ik val jullie nog even lastig met deze omdat ik zo veel van hem hou
DSCN0863.JPG
Mooie foto van een heel mooi hoofd!
Door pike
Cathelijn schreef:Hij weet wel wat hij wil :biggrin2:

Wij waren hoog in de bergen vandaag. Nog warm genoeg voor een korte broek maar met sneeuw om in af te koelen. En voor dit soort plaatjes
DSCN0948.JPG
Gaaf plaatje!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door