Ik kreeg trouwens gisteravond een berichtje op mijn telefoon dat ik een afspraak had voor de booster. Huh, die had ik toch afgezegd toen ik de vaccinatie van de huisarts kreeg?
Eens even kijken........een afspraak voor 13 januari om 16.30 uur in Eindhoven

. Als je bedenkt dat ik in de buurt van Stadskanaal woon is dat een eind uit de route.
Eerst gekeken of de afspraak online stond. Dat was niet zo maar het zat me toch niet lekker dus ik heb gebeld. De meneer die ik aan de lijn kreeg wilde mijn BSN zodat hij kon kijken naar de afspraak. Dat hoeft niet, want die staat er niet, maar ik wil wel weten waarom ik een berichtje krijg. Ik begreep dat hij dat een beetje onzin vond en ik zei dat ik er ongerust van werd. Sommige mensen vinden de vaccinatie eng maar ik vind dit eng! Na een heleboel gedoe ging hij het eens navragen en na een tijdje kreeg ik antwoord.......iemand van uw familie of kennissen zal uw emailadres wel gebruikt hebben

! Er kon ook nog bij de GGD een fout zijn gemaakt maar dat was erg onwaarschijnlijk

. Ik werd een tikje boos door dit antwoord en kreeg te horen dat ze het ook niet goed konden nakijken omdat ik had geweigerd mijn BSN te geven. Nee, dat had ik niet geweigerd, ik had gezegd dat er geen afspraak online stond. Maar u mag mijn nummer hebben, hoor. Het is.....ik noemde het razendsnel, dat nummer staat in mijn hersens gegrift

. Ik moest het uiteraard herhalen en toen ging hij nog eens kijken. Nee, met die achternaam en dat specifieke emailadres was dat niet zo gemakkelijk te doen. Maar toch kon het haast niet anders dan via familie of kennissen zijn gegaan. Ja, natuurlijk

...... En die gaan als Rotterdammers ook nog afspreken in Eindhoven.......
Ik heb uiteindelijk maar opgehangen.